🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28240.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

منتخب تد: چگونه می‌توانیم بر محدودیت‌ کوچک شدن چیپ‌ها غلبه کنیم؟ [تماشا کنید]

زمانی بود که کامپیوترها فضایی به اندازه یک اتاق را اشغال می کردند اما حالا در جیب شما جا می شوند؛ روی مچ دستتان هستند یا حتی به بدنتان پیوند زده می شوند. دلیل این ...

زمانی بود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - که کامپیوترها فضایی به اندازه یک اتاق را اشغال می کردند اما حالا در جیب شما جا می شوند؛ روی مچ دستتان هستند یا حتی به بدنتان پیوند زده می شوند. دلیل این موضوع کوچک تر شدن ترانزیستورها بوده است. اما این کوچک شدن در جایی متوقف می شود. آیا در نهایت باید به دنبال روش های جایگزین برای تولید ترانزیستورهای جدید باشیم؟

ترانزیستورها سوییچ های کوچکی در قلب کامپیوترها هستند که در طول دهه ها کوچک تر شده اند. این قطعات توان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - پردازشی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - بالا در کنار مقدار زیادی فضای حافظه و انقلاب دیجیتالی را برای ما به همراه داشته اند. اما خبر بد اینکه تا رسیدن به مانعی دیجیتال فاصله چندانی نداریم.

دلیل، این است که میزان کوچک سازی ترانزیستورها به مرور کندتر می شود. از سوی دیگر نوآوری های ما انسان ها در زمینه نرم افزارها به لطف هوش مصنوعی و کلان داده ها، بدون وقفه ادامه دارد و هیچگاه متوقف نمی شود. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - ممکن است در نهایت آینده ای پیش روی ما باشد که به دلیل محدودیت های سخت افزاری، در توسعه نرم افزارهای جدیدتر هم با مشکل مواجه شویم.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان

مشابه این مورد را احتمالاً بارها تجربه کرده اید؛ تبلت یا گوشی هوشمندی که چند سال پیش خریده بودید و به خوبی کار می کرد، حال با نرم افزارهای به روز شده که با قابلیت های جدید همراه شده و پیشرفت کرده اند، دیگر آن کارایی سابق را ندارد. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - به عبارتی سخت افزار دستگاه برای نرم افزارهای فعلی، قدیمی به حساب می آید.

مشکل از آنجا ناشی می شود که مهندسان نرم افزار به تدریج و با اشتها تمامی ظرفیت های سخت افزارها را بلعیده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - اند؛ البته شاید نتوان اسم این موضوع - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - را «مشکل» گذاشت. صنعت نیمه هادی هم به خوبی از این موضوع آگاه است و روی راه حل های خلاقانه متعددی کار می کند. از جمله این موارد می توان به پردازش کوانتومی یا توسعه پردازنده هایی با معماری متفاوت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - اشاره کرد؛ راهکارهایی که زمان زیادی برای توسعه نیاز دارند. آیا راهکار سریعتر و البته ارزان تری برای این موضوع وجود دارد؟

«Karl Skjonnemand» که روی مواد نوآورانه برای کاربردهای نیمه هادی ها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - کار می کند از فرایند جدیدی برای توسعه ترانزیستورهای می گوید. به گفته این محقق می توان از مهندسی شیمی استفاده کرد تا ویژگی های نانوی مورد نیاز برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - ترانزیستورهای آینده را ایجاد کنیم.

فرایند خود نصبی که به آن اشاره می کند روشی کاملاً متفاوت و بسیار اقتصادی را ارائه می دهد که ایده آن از مهندسی مولکولی و تقلید از طبیعت آمده است. این روش که اکنون در دست توسعه است با چالش هایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تویسرکان استان همدان - نیز همراه شده. با ویدیوی تد همراه باشید تا با این روش که به نظر می رسد در سال های آتی عرضه می شود بیشتر آشنا شوید.

می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه Persian فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone