🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  3. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  4. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36730.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ارمغان ال جی برای MWC 2018: پرچمدار سال گذشته با اندکی بهبود نرم افزاری

تا دو هفته دیگر، رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می رود ال جی از مدل 2018 و بازنگری شده موبایل V30 رونمایی کند که ظاهراً «LG V30s» ...

تا دو هفته دیگر، رویداد کنگره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - جهانی موبایل سال 2018 آغاز به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - کار خواهد کرد و انتظار می رود ال جی از مدل 2018 و بازنگری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - شده موبایل V30 رونمایی کند که ظاهراً «LG V30s» یا «2018 LG V30» نامیده می شود. مهم ترین وجه تمایز این دستگاه با مدل قبلی، بهبود های نرم افزاری اندک آن خواهد بود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - که قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را به V30 می آورد.

هوش مصنوعی Voice AI به کاربران اجازه خواهد داد فرمان های صوتی خاصی را برای دستیار گوگل صادر کنند که در انحصار موبایل های ال جی است. این فرمان ها به دوربین اجازه خواهد داد تا در حالت خاصی فعال شود و از جمله آنها می توان به «تصویر پانورامیک»، «تصویر غذا»، «ویدیوی تایم لپس»، «ویدیوی اسلو موشن»، «تصویر کم-نور» و غیره اشاره کرد.

گذشته از بهره گیری از قابلیت تشخیص تصویر Vision AI برای جستجوها و خریدها، ال جی از مدلی براساس 100 میلیون تصویر استفاده کرده تا پیشنهاداتی درباره چگونگی تصویربرداری با دوربین را در اختیار کاربر قرار دهد. این موبایل همراه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - با تنظیمات پیش فرض متعددی به دست خریداران می رسد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - که براساس فاکتورهایی مانند بازتاب نور در تصویر، زاویه تصویربرداری، میزان نور و سایر المان های تاثیرگذار در تصویربرداری، پیشنهاداتی به کاربر می دهد.

همانطور - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - که در خبرهای قبلی هم خوانده ایم، مدل 2018 ال جی V30 صرفاً از قابلیت های تازه نرم افزاری بهره می برد و خبری از سخت افزار متفاوت نیست. با توجه به همین مسئله، دقیقاً مشخص نیست که ال جی چه افرادی را به عنوان مخاطبان هدف خود انتخاب کرده و مسلماً بهبود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شهسوار استان مازندران - اندک دوربین و اضافه شدن هوش مصنوعی، قرار نیست آنقدر انقلابی باشد که مشتریان را از خرید پرچمداران قدرتمند امسال مثل گلکسی اس 9 منصرف و به خرید سخت افزار قدیمی LG V30 2018 ترغیب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل دانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب روز بخیر جسارتا شما فردوسی شهسوار هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در فردوسی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone