تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35246.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رزولوشن بینهایت انویدیا بازی‌های کامپیوتری را متحول خواهد کرد

به تازگی شرکت انویدیا پتنت جدیدی ثبت کرده و در آن به تبیین تکنولوژی جدیدی پرداخته که می‌تواند شکل، کیفیت و نحوه‌ی عملکرد بازی‌های رایانه‌ای را متحول کند. این تکنولوژی که «رزولوشن بینهایت» انویدیا نام ...

به تازگی شرکت انویدیا پتنت جدیدی ثبت کرده و در آن به تبیین تکنولوژی جدیدی پرداخته که می‌تواند شکل، کیفیت و نحوه‌ی عملکرد بازی‌های رایانه‌ای را متحول کند. این تکنولوژی که «رزولوشن بینهایت» انویدیا نام دارد، راهی هوشمندانه است برای جایگزین کردن بافت های ثابت در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - بازی های ویدیویی با گرافیک برداری.

برای بررسی این فناوری باید از ابتدا شروع کنیم. همانطور که می دانید بیشتر بازی‌های رایانه‌ای از بافت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا تکسچرهایی استفاده می‌کنند که برای ایجاد رزلوشن های رزولوشن‌های 1440p، 1080p، 720p و 4K (و گاهی اوقات رقم هایی بین این موارد) طراحی شده اند.

این بافت ها تقریباً تمامی سطوح موجود در بازی‌های کامپیوتری مدرن نظیر کاراکتر‌ها، سلاح‌ها و محیط کلی را پوشاند‌ه‌اند و هر مدل سه بعدی در اصل از بافت های دو بعدی تشکیل شده است. حال انویدیا قصد دارد نحوه رندر شدن این بافت ها را تغییر دهد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

در حال حاضر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری برای هر رزولوشن مشخص، مجموعه ای از بافت ها را در نظر می گیرند و جالب آنکه برای تنظیمات مختلفی که هر رزلوشن می تواند داشته باشد نیز بافت یا تکسچر دیگری در نظر گرفته می شود. این بافت ها برای ذخیره شدن به فضای زیادی احتیاج دارند و این یعنی رزلوشن بازی های امروزی سقف معینی دارد.

به همین دلیل اگر بخواهید بازی‌های قدیمی را روی کامپیوتر‌های مدرن بازی کنید، می‌بینید که بافت های کوچک این بازی‌ها نمی توانند کیفیت تصویر و گرافیک فوق - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - العاده‌ای فراهم کنند. راه حل انویدیا قادر است که این مشکل را حل کند. با استفاده از این روش دیگر نیازی به ذخیره سازی تعداد زیادی تکسچر برای رزولوشن‌های مختلف نیست.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

بازی هایی که براساس تکنولوژی رزلوشن بی نهایت انویدیا توسعه می یابند صرفا باید یک مجموعه از اطلاعات بافت ها را در بر داشته باشند نه خود بافت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - ها را. در این صورت بازی در حین اجرا با کمک دستورالعمل هایی که توسعه دهنده برایش در نظر گرفته بافت مناسب رزلوشن را در همان زمان طراحی می کند و کامپیوتر شما از توان پردازشی اش بیشترین بهره را خواهد برد.

و از آنجایی که کامپیوتر شما به صورت آنی هر بافت را طراحی خواهد کرد بازی ها تا حدود زیادی در برابر پیشرفت های آتی مصون خواهند بود.

تماشا کنید: فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا بخش های حذف شده تصاویر را اصلاح می کند

تماشا کنید: انویدیا قدرت هوش مصنوعی را با تولید تصاویر ساختگی نشان می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone