🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36264.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن مستقل گوگل لنز منتشر شد؛ جهان اطراف را بهتر بشناسید

ساعاتی پیش گوگل اپلیکیشن مستقل گوگل لنز را در پلی‌استور منتشر کرد. در حال حاضر سرویس لنز به طرق مختلف در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی است، اما حالا روش بسیار ساده‌تری برای دسترسی ...

ساعاتی پیش گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - اپلیکیشن مستقل گوگل لنز را در پلی‌استور منتشر کرد. در حال حاضر سرویس لنز به طرق مختلف در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی قابل دسترسی است، اما حالا روش بسیار ساده‌تری برای دسترسی به پلتفرم بینایی رایانه‌ای گوگل در اختیار دارید.

با انتشار گوگل لنز در قامت یک اپلیکیشن مستقل قابلیت تازه‌ای به آن اضافه نشده بلکه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - هدف دانلود ساده‌تر آن برای دیوایس‌های مختلف بوده است. کافیست اپلیکیشن را باز کنید تا لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - از طریق دوربین موبایل اشیاء جهان اطرافتان را اسکن کرده و به لطف هوش مصنوعی پیشرفته‌اش آن‌ها را تحلیل کند.

به نظر می‌رسد که گوگل لنز با تمام دیوایس‌های اندرویدی مبتنی بر نسخه 6.0 (مارشملو) به بعد سازگاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - دارد. به محض این که اپ را باز می‌کنید، منظره‌یاب (Viewfinder) نمایان می‌شود تا بتوانید کار اسکن اشیای اطراف را آغاز کنید. درست مثل نسخه گوگل اسیستنت لنز، وقتی که به طور مثال اپلیکیشن یک حیوان را تشخیص می‌دهد می‌توانید با اشاره روی آن حیوان و با جستجوی در اینترنت اطلاعات بیشتری در مورد سوژه دریافت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان

نکته خوب این که نتایج جستجو قابل کپی/پیست کردن هم هستند و می‌توانید بلافاصله اطلاعات به نمایش درآمده را به اپلیکیشن‌های آفیس یا یادداشت‌برداری‌تان بفرستید. البته به نظر می‌رسد که این ویژگی هنوز روی دیوایس‌های وان پلاس با مشکل مواجه است اما روی بسیاری از دیوایس‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - به درستی کار می‌کند.

در حال حاضر تعداد پرشماری از گوشی‌های اندرویدی به امکانات لنز از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان - گوگل اسیستنت دسترسی دارند. بنابراین انتشار اپلیکیشن مستقل لنز خبر چندان هیجان انگیزی نیست. برای مدتی، اپلیکیشن لنز صرفا در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت اما گوگل از چند هفته پیش انتشار این اپ برای طیف گسترده‌تری از دیوایس‌های اندرویدی را آغاز کرده است.

برای دانلود نسخه مستقل گوگل لنز می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه نمایید. در صورت مواجه شدن با مشکل، گوگل لنز را می‌توانید از وبسایت APK Mirror هم دانلود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نیشابور استان خراسان

Google Lens

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone