🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36265.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

الکسا و گوگل اسیستنت احتمالا به ایکس باکس وان می‌آیند

از چند ماه یش شنیده بودیم که مایکروسافت به دنبال استفاده از الکسا با پشتیبانی کنترل صوتی از طریق اسپیکرهای آمازون اکو روی کنسول بازی ایکس باکس وان است. روز گذشته اما شواهدی منتشر شده ...

از چند ماه یش شنیده بودیم که مایکروسافت به دنبال استفاده از الکسا با پشتیبانی کنترل صوتی از طریق اسپیکرهای آمازون اکو روی کنسول بازی ایکس باکس وان است. روز گذشته اما شواهدی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها الکسا دستیار هوشمند آمازون، بلکه گوگل اسیستنت هم قرار است از ایکس باکس وان پشتیبانی کند.

پس از حذف کینکت از معادلات، مایکروسافت دیگر تلاشی نکرد تا کاربرانش را از طریق فرامین صوتی به کنسول مسلط سازد. البته شما اگر هدست داشته باشید می‌توانید با کورتانا صحبت کنید ولی چه کسی موقع تماشای یک فیلم هدست به سر می‌کند آن هم در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان - فقط می‌خواهید صدا را کم یا زیاد کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان

تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان - فوق از منبعی معتبر آمده که در جریان تلاش‌های مایکروسافت و آمازون برای متصل کردن الکسا و کورتانا بوده است. در آپدیت بعدی ایکس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان - باکس وان، به منوی Kinect & Devices احتمالا بخش Digital Assistants نیز اضافه خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد یکی از سه دستیار صوتی کورتانا، گوگل اساستنت و یا الکسا را برای کنترل ایکس باکس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان - وان فعال کنید.

سپس دستگاه‌هایی که می‌خواهند متصل شوند باید اپلیکیشن ایکس باکس را نصب کنند. هنوز مشخص نیست که دستیارهای صوتی الکسا و گوگل چه قابلیت‌هایی روی این کنسول بازی ارائه می‌دهند اما به طور قطع بسیاری از کارایی‌های پیشین کینکت که به دست فراموشی سپرده شده بود باز خواهند گشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تربت جام استان خراسان

مایکروسافت تاکنون توجه خاصی به پتانسیل‌های کورتانا نداشته و بازار را به رقبای سرسخت خود یعنی آمازون و گوگل واگذار کرده است. از کورتانا نه اثری در اتوماسیون هست و نه دستگاه‌های جدیدی به آن مجهز می‌شوند و تا چندی دیگر نیز کورتانا فقط یک اپلیکیشن برای آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای متصل خواهد شد.

آلبرت پنلو از مدیران بخش ایکس باکس مایکروسافت نیز چندی پیش از این شرکت جدا شد تا آمازون را برای گسترش فعالیت‌هایش در صنعت بازی‌های ویدیویی همراهی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زکریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرچی اطراف شهرک معلم تربت جام کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک معلم شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone