🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36263.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

محقق ایرانی راهی برای مقابله با سیستم‌های تشخیص چهره پیدا کرد

به تازگی سیستم‌های تشخیص چهره ، به موضوعات بحث برانگیزی تبدیل شده اند و در حال حاضر از آنها استفاده‌های زیادی می‌شود. برای مثال فرودگاه‌ها با کمک این نرم افزار تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر ...

به تازگی سیستم‌های تشخیص چهره ، به موضوعات بحث برانگیزی تبدیل شده اند و در حال حاضر از آنها استفاده‌های زیادی می‌شود. برای مثال فرودگاه‌ها با کمک این نرم افزار تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی کرده و با بررسی حرکت عضلات صورت و تغییرات غیر معمول در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - آنها، دروغ گفتن افراد را سنجیده و دروغگویان را می‌یابند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی

چین در سال های اخیر موفق شده سیستم های تشخیص چهره مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - هوش مصنوعی کارآمدی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - توسعه دهد و آن را در بخش های مختلف از جمله پلیس این کشور به کار بندد. اکنون استفاده از این فناوری به مدارس نیز گسترش یافته و مسئولین مدرسه سعی می‌کنند، حال و احوال دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند.

این مسئله موجب شده که بسیاری از کارشناسان و کاربران نگران  سواستفاده دولت‌ها و ارگان ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - این سیستم‌ها بشوند.آنها می‌ترسند که در آینده بهره‌گیری از این ویژگی، تمامی رفتار و عملکرد شهروندان را تحت کنترل دولت‌ها قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - دهد.

این نگرانی باعث شده که پروفسوری ایرانی به نام «پرهام اعرابی» از دانشگاه تورنتو موفق شود الگورتیمی تهیه کند که در عملکرد سیستم‌‌های تشخصی چهره مشکل ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - می‌کند. این سیستم با دست‌کاری عکس‌های موجود سعی می‌کند خللی در کارکرد سیستم‌ها ایجاد کرده و آنها را دچار مشکل کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی

این متد بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده‌ و الگوریتم به کار گرفته شده در این روش، روی ۶۰۰ تصویر آزمایش شده و می‌تواند یک فیلتر روی هر عکس بیاندازد تا از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - شناسایی حالات و چهره‌ها توسط سیستم‌های تشخیص چهره جلوگیری کند. جالب اینجاست که این تغییر روی پیکسل‌های به خصوصی تاثیر می‌گذارد و با چشم غیر مسلح نمی‌توان تغییرات ایجاد شده را تشخیص داد.

پرهام اعرابی درباره‌ی این سیستم می‌گوید:

«حفظ حریم شخصی افراد مسئله مهمی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - این روزهاست که با پیشرفت روزافزون سیستم تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - چهره، به خبر خطر افتاده است. به همین دلیل است که ما سعی کرده‌ایم تا راهی برای مقابله با سیستم ‌ها یافته و با آنها مبارزه کنیم.»

 

تماشا کنید: شکست سیستم تشخیص چهره اپل از دوقلوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر ساوه استان مرکزی - همسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone