🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42266.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هکرها موفق به دستیابی اطلاعات حساب های تایید شده اینستاگرام شدند

اینستاگرام امروز اعلام کرد که هکرها از طریق یک نفوذپذیری موفق شدند به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران شناخته شده که اکانتشان مورد تایید قرار گرفته دسترسی پیدا کنند. باگ مورد نظر در API ...

اینستاگرام امروز اعلام کرد که هکرها از طریق یک نفوذپذیری موفق شدند به شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران شناخته شده که اکانتشان مورد تایید قرار گرفته دسترسی پیدا کنند.

باگ مورد نظر در API اینستاگرام یافت شده و مشخص نیست که چه اشخاصی از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این طریق - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صدمه دیده اند ولی چند روز پیش بود که اکانت اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی هک شد. گومز بیشترین تعداد دنبال کنندگان را در اینستاگرام دارد.

البته هیچ رمز عبوری در این میان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - لو نرفته و باگ مورد نظر از این منظر ناتوان بود. اینستاگرام حالا به همه دارندگان حساب های کاربری تایید شده این مسئله را اطلاع داده است و گفته اگر تماس، پیام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و یا ایمیل ناآشنایی دریافت کردند به هیچ وجه آن را پاسخ ندهند.

اینستاگرام تاکنون باگ را برطرف کرده و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جای نگرانی از بابت این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مسئله وجود ندارد و اطلاعات همه کاربران در حال حاضر امن است.

سلنا گومز 125 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و روز دوشنبه اکانت او به دست هکرها افتاد. در نتیجه این اتفاق، آن ها عکس - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نامناسبی از جاستین بیبر را در اکانت سلنا گومز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منتشر کردند. با این حال، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک روز بعد اکانت به دست صاحبش بازگشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone