🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38178.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی دیجیاتو از MWC 2018 [تماشا کنید]

بارسلون به عنوان پایتخت کنگره جهانی موبایل، امسال از ۲۶ فوریه الی ۱ مارس میزبان این رویداد بزرگ بود و بر اساس آمارهای ارائه شده توسط GSMA، امسال بیش از ۱۰۷ هزار نفر از MWC ...

بارسلون به عنوان پایتخت کنگره جهانی موبایل، امسال از ۲۶ فوریه الی ۱ مارس میزبان این رویداد بزرگ بود و بر اساس آمارهای ارائه شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - GSMA، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - امسال بیش از ۱۰۷ هزار نفر از MWC بازدید کردند.

همچنین امسال ۳۵۰۰ خبرنگار پوشش کنگره جهانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر داراب استان فارس - برعهده داشتند و دیجیاتو هم به پوشش اختصاصی خود از اتفاقات مهم این نمایشگاه پرداخت. رویدادی که بارسلون میزبان آن بود، جدا از دنیای موبایل تاکید زیادی روی چندین وجهه تکنولوژیک دیگر از جمله هوش مصنوعی، فناوری 5G و همچنین اینترنت اشیا داشت.

اما اکنون و پس از پایان یافتن نمایشگاه، یک ویدیوی جمع‌بندی از مهم‌ترین اتفاقات در کنگره جهانی موبایل، حال و هوای بارسلون و این رویداد برای شما آماده کرده‌ایم و دعوت می‌کنیم آن را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone