🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38162.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همه مشخصات موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ فاش شد

هواوی قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ شامل مدل‌های خانوداه‌ی ...

هواوی قصد دارد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ شامل مدل‌های خانوداه‌ی پی 20، میت 20، نووا 3 و انجوی 8 خواهند شد.

به نظر می‌رسد که برنامه سال آینده این شرکت چینی برای معرفی و عرضه‌ی محصولات موبایلش فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - شده و علاوه بر آن مشخصاتی احتمالی برای آنها به دست آمده است. این اطلاعات و شایعات قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - نشان می‌دهد که هواوی هنوز هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - قصد دارد از چیپست‌های های‌سیلیکون خود در موبایل‌های نسل بعدش استفاده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان

بر اساس مشخصات لو رفته، هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - میت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - 20 و 20 پرو قرار است نمایشگر‌هایی ۵.۹ و ۶ اینچی با رزولوشن FHD و QHD داشته باشند. احتمالاً این دو مدل از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. در حالی که مدل دیگری از هواوی میت 20 پرو با ۶ گیگابایت رم و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی Porsche Edition آن لقب - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - خواهد گرفت.

این گجت‌ها قرار است از یک آرایه‌ی دوربین دوگانه‌ شامل دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده و حاشیه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - بالایی این موبایل‌ها به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آراسته شوند. احتمال دارد که هواوی، این گجت‌ها را تا مهرماه سال آینده به قیمت معادل ۶۱۴ دلار و ۱۴۱۹ دلار  به بازار عرضه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان

سری موبایل دیگر موجود در لیست لو رفته، خانواده‌ی نووا 3 است که شامل دو مدل نووا 3 و نووا 3 اس می‌شود. هردوی این تلفن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - هوشمند قرار است از یک نمایشگر ۶ اینچی FHD با چیپست کایرین ۹۶۰ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - حافظه‌ی داخلی بهره ببرند.

با اینکه نووا 3 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - دوربینی دوگانه خواهد داشت اما از آنجایی که دوربین دوم تنها سنسوری ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - است احتمالاً ویژگی خاصی به موبایل مذکور اضافه نخواهد کرد. البته دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که قیمتی معادل ۴۲۵ دلار را برایش رقم زده است. این دو محصول مشخصاً پیش از چیپست‌هایشان که در پایان پاییز  از آنها رونمای خواهد شد، معرفی نمی‌شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان

انجوی 8 و انجوی 8 پلاس دیگر سری موجود در لیست یاد شده هستند که قرار است تا میانه‌ی سال میلادی جاری (تابستان سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - شمسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - آینده) به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - عرضه شوند اما عرضه‌ی انجوی 8 اس محتملاً به زمستان بعدی موکول خواهد شد. هر سه مدل حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - در این خانواده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - از چیپست کایرین ۶۷۰ استفاده کرده و به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - با مدل‌های میان‌رده به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - رقابت خواهند پرداخت.

شایعاتی درباره‌ی عرضه خانواده‌ی آنر تا پایان سال میلادی شنیده می‌شود که این احتمالات متوجه‌ مدل‌های مختلف آنر یعنی وی 10پلی، وی 11، پلی 7 و پلی 7 ای می‌شود. آنر 10 ممکن است تا خردادماه به بازار آید در حالی که این اتفاق ممکن است شش ماه بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - برای آنر ۱۰ لایت رخ دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان

باید به تمامی این محصولات خانواده‌ی پی را اضافه کنیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - در واقع رونمایی بعدی هواوی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مینودشت استان گلستان - آنها اختصاص داشته و قرار هفتم فروردین ماه در شهر پارس برگزار گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone