🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38170.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید لپ تاپ های اینسپایرون 17 دل با پردازنده رایزن رونمایی شدند

کمپانی دل به تازگی در سایه رویداد MWC و در سکوت خبری از سه لپ تاپ جدید از سری اینسپایرون 5000 رونمایی کرده که به APU کمپانی AMD مجهز شده اند. AMD در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از APU یا «واحد ...

کمپانی دل به تازگی در سایه رویداد MWC و در سکوت خبری از سه لپ تاپ جدید از سری اینسپایرون 5000 رونمایی کرده که به APU کمپانی AMD مجهز شده اند.

AMD در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از APU یا «واحد پردازشگر شتاب یافته» خود رونمایی کرد که متشکل از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - پردازنده رایزن و پردازشگر گرافیکی وگا روی یک چیپ مجتمع (SOC) خواهد بود.

لپ تاپ های جدید دل در دو مدل بهره مند از APU های جدید رایزن 3 2200U همراه با گرافیک وگا 3؛ یا رایزن 5 2500U با گرافیک وگا 8 معرفی شده اند.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان  استان خراسانبرای هر یک از این دو مدل نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - پیکربندی های مختلفی در نظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - اما از مشخصات یکسان آنها می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - توان به نمایشگر 17.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، پنل LED و روکش مات، بدنه پرداخت شده با پلاتینیوم سیلور، درگاه های USB 3.1، USB 2.0، HDMI و کارت خوان SD اشاره کرد.

اینسپایرون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - 17 5000 از درایو نوری، وایرلس دو بانده 802.11ac و باتری سه سلولی 42 وات ساعت برخوردار است و از نظر رم و حافظه ذخیره سازی نیز گزینه های متغیری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در این میان اقتصادی ترین مدل دارای رایزن 3 از 8 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز (یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - ماژول 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - گیگابایتی) و یک ترابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - هارد 5,400RPM برخودار است. مدل بعدی نیز از APU و هارد دیسک مشابه در کنار 12 گیگابایت رم DDR4 (ماژول های 4 و 8 گیگابایتی) بهره می برد.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان  استان خراسانهردو مدل دارای رایزن 5 از رم های 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز (دو ماژول 8 گیگابایتی) و 2 ترابایت هارد 5,400RPM برخوردار هستند؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - در واقع تفاوت بین آنها این است که مدل دارای پشتیبانی پرمیموم یک ساله 999 دلار قیمت دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - 100 دلار از مدل دیگر گرانتر تمام می شود.

سوالی که در این میان مطرح است این است که با توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر خراسان استان خراسان - به قدرت پردازش APU های رایزن چرا کمپانی سازنده از تعبیه یک حافظه SSD سرباز زده و از سوی دیگر درایو نوری را در اختیار کاربران قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone