🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38177.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار کلیدهای خصوصی HTTPS امنیت 23 هزار سایت را به خطر انداخته است

مدیر یک موسسه صدور گواهی HTTPS به نام Trustico با ارسال اطلاعات مرتبط به گواهی 23 هزار سایت در یک ایمیل، امنیت آنها را به خطر انداخته است. پیش از این همه سایت ها برای انتقال داده‌ ...

مدیر یک موسسه صدور گواهی HTTPS - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - به نام Trustico با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - ارسال اطلاعات مرتبط به گواهی 23 هزار سایت در یک ایمیل، امنیت آنها را به خطر انداخته است.

پیش از این همه سایت ها برای انتقال داده‌ از سرور به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - مرورگر از پروتکل HTTP استفاده می کردند که در آن داده ها رمزنگاری نشده و از امنیت کافی برخوردار نیستند. در سال های اخیر پروتکل دیگری به نام HTTPS توسعه پیدا کرد که به لطف رمزنگاری داده ها، امنیت بیشتری را فراهم می آورد.

گوگل به منظور افزایش امنیت سایت ها اعلام کرد که وب سایت های دارای HTTPS در نتایج جستجو از رتبه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - بالاتری برخودار خواهند بود و پس از آن وب مسترها به سمت خرید این نوع پروتکل رمزنگاری شده رفتند. در این پروتکل دو کلید عمومی و خصوصی وجود دارد که مورد اول برای شروع رمزنگاری به مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - ارسال شده و کلید خصوصی نیز در اختیار ادمین سایت قرار دارد.

فرد مظنون به انتشار 23 هزار کلید خصوصی از طریق ایمیل، مدیر کمپانی Trustico است که گواهی صادر شده از طرف «Comodo» و «»DigiCert» را به فروش می رساند.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندرانکلیدهای مذکور به همراه درخواستی مبنی بر باطل کردن آنها به «جرمی راولی»، معاون اجرایی ارشد DigiCert ارسال شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - این حال وی با تاکید بر اینکه شواهدی مبنی بر ناامن بودن کلیدهای مذکور وجود ندارد، از باطل کردن آنها سرباز زده است.

دبیر کل Trustico در حالی اقدام به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - ارسال این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - ایمیل ها کرده که اصلا نباید آنها را در اختیار داشته باشد و این مساله - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - سوالاتی را در رابطه با چگونگی دستیابی به آنها ایجاد کرده است.

انتشار عمومی این کلیدها می تواند منجر به ایجاد صفحات مشابه با سایت اصلی شود که علاوه بر شباهت ظاهری از بستر HTTPS نیز استفاده می کنند.

با این حال این شرکت مدعی شده که هدف از باطل کردن آنها، برنامه های گوگل برای حذف تائیدیه های سمانتیک از کروم بوده است. Trustico قبلا گواهینامه های صادر شده از طرف سیمانتک را به فروش می رساند اما پس از اینکه مشخص شد سیمانتک از قوانین تخطی کرده DigiCert کسب و کار صدور گواهینامه آنها را خریداری کرد.

«رایان اسلیوی» از مهندسان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر چمستان استان مازندران - کروم در این باره گفته است:

برخی فکر می کنند صدور گواهی HTTPS مثل فروش اسنیپر راحت است و به همین خاطر شاهد افزایش تعداد شرکت های شخص ثالث در این زمینه هستیم که کلیدهای خصوصی را خود تولید کرده و حتی از سایت ها می خواهند کلیدهایشان را در اختیار آنها قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone