🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38175.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی قصد دارد پرچمداری با نمایشگر 4K به بازار عرضه کند

به نظر می‌رسد که سونی هنوز قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمداری با نمایشگر 4K به بازار عرضه کند. به گزارش مدیران ارشد این شرکت (که نامشان فاش نشده) موبایل یاد شده قرار ...

به نظر می‌رسد که سونی هنوز قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمداری با نمایشگر 4K به بازار عرضه کند.

به گزارش مدیران ارشد این شرکت (که نامشان فاش نشده) موبایل یاد شده قرار است بر اساس زبان طراحی Ambient Flow ساخته شود که هفته‌ی گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون توسط سونی معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - شده بود.

زبان طراحی جدید این کمپانی که Ambient Flow نام دارد از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر کلیاتی مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - سادگی و قرینه بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - به نسل های قبلی شباهت دارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - اما به نظر می رسد حاشیه های نمایشگر کمتر شده و پشت بدنه به جای سطح صاف، شاهد استفاده از شیشه‌ی خمیده هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران

پرچمدار احتمالی سونی، علاوه بر کاهش اندازه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - حاشیه‌هایش، قرار است از صفحه‌ی نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ برخوردار باشد که کیفیت تصویر 4K (با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - رزولوشن ۲۱۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل) را به راحتی نمایش دهد.

در کنگره‌ جهانی موبایل سال گذشته، این شرکت ژاپنی از پرچمداری با نمایشگر 4K با نام اکسپریا XZ پریمیوم رونمایی کرد و در خردادماه گذشته آن را به بازارهای جهانی فرستاد. البته این گجت از زبان طراحی قدیمی OmniBalance استفاده می‌نمود.

سونی اولین بار در سال ۲۰۱۵ از اکسپریا XZ5 پریمیوم که اولین موبایل با نمایشگر 4K بود، رونمایی نمود. از آن زمان به بعد این غول ژاپنی صنعت تکنولوژی با معرفی پشتیبانی فرمت HDR+ در صفحه‌نمایش موبایل‌هایش، آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - ارتقا بخشید اما هنوز نیاز دارد برای فراهم آوردن پشتیانی کامل واقعیت مجازی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - پنل‌های 4K را به تلفن‌های هوشمندش بیاورد و شاید این مهم دلیل اصلی تصمیم سونی مبنی بر عرضه‌ی پرچمداری با نمایشگر 4K کنار پرچمداران جدید خود یعنی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار اندرویدی آینده‌ی شرکت ژاپنی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - یک پنل ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فرمت HDR برخوردار است و تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. چیپست این تلفن هوشمند قرار است قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - که پیش از این در اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت به کار رفته بود. از آنجایی که سونی هر ۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - ماه به عرضه پرچمداران - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - جدید خود ادامه می دهد، بعید نیست کمتر از دو فصل دیگر با پرچمداری دیگری از سونی مواجه شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone