🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38173.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح پارک واقعیت مجازی 7 هزار متری در دبی با هدست های منحصر به فرد

شرکت Emaar Entertainment که سابقه ساخت آکواریوم دبی را در کارنامه دارد، اخیرا مرکز واقعیت مجازی را در «دبی مال» افتتاح کرده که «VR Park» نام دارد. هدف از افتتاح این پارک 7 هزار متر مربعی ...

شرکت Emaar Entertainment که سابقه ساخت آکواریوم دبی را در کارنامه دارد، اخیرا مرکز واقعیت مجازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - را در «دبی مال» افتتاح کرده که «VR Park» نام دارد.

هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - از افتتاح این پارک 7 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - هزار متر مربعی محو کردن مرز بین واقعیت و تصور به لطف وسایل سرگرمی فیزیکی و هدست های واقعیت مجازی StarVR است. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان

این هدست برخلاف نمونه های معمولی مثل Oculus Rift یا HTC Vive بیشتر مناسب مراکز بازی است و تاکنون تنها در IMAX VR مورد استفاده قرار گرفته. از ویژگی های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - فوق العاده StarVR می توان به آزادی عمل 210 درجه ای، رزولوشن 5K و سیستم ردگیری مقیاس پذیر اشاره کرد.

در این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - پارک می توانید به صورت گروهی از سفرهای مجازی هیجان انگیز دریایی یا فضایی و ملاقات با موجودات بیگانه لذت ببرید.تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستانبرای مثال Burj Drop سکوی پرش ساده ای است که با استفاده از هدست واقعیت مجازی حس سقوط - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - از «برج خلیفه» را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - برای فرد تداعی می کند؛ یا ApeX که احساس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - قدم زدن روی مسیری باریک بر فراز یک آسمان خراش را فراهم می کند.

با استفاده از رولرکوستر Dubai Drone می توانید بر فراز دبی به پرواز درآیید و Dune Bash نیز شما را سوار بر یک جیپ و در حال فرار از دست حشرات و عنکبوت های جهش یافته نشان می دهد.تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستانسرگرمی های دیگر نیز شامل فیلم ها و بازی واقعیت افزوده می شود که چهار مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - آنها جدید است. از میان اپلیکیشن ها می توان به The Walking Dead ،Outbreak، John Wick Chronicles و Mummy Prodigium اشاره کرد. بازی های چند نفره The Raft و APE-X نیز هیجان بالایی را به کاربر القا می کنند.

برای کودکان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - نیز سرگرمی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - واقعیت افزوده از قبیل باغ وحش و چرخ و فلک جادویی احاطه شده با موجودات خارق العاده در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone