🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38174.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ربات با کریمان؛ راهی ساده برای پرداخت گروهی در تلگرام

روزهای واپسین سال است و همه در تب و تاب رسیدن نوروز. خیابان ها پر شده از مردمی که برای خرید شب عید جلوی ویترین مغازه ها صف کشیده اند تا با خرید لباس و ...

روزهای واپسین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - سال است و همه در تب و تاب رسیدن نوروز. خیابان ها پر شده از مردمی که برای خرید شب عید جلوی ویترین مغازه ها صف کشیده اند تا با خرید لباس و کفش و لوازم خانه جدید، همراه با بهار طبیعت تازه و نو نوار شوند.

اما در این شور و شوق بهاری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - هستند اقشار زحمتکشی که به خاطر درآمد اندک و مشکلات معیشتی، مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - اکثر افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - جامعه توان خرید شب عید را ندارند. اما خوشبختانه در چنین شرایطی سنت نیک و پسندیده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - جمع آوری عیدی برای افراد کم بضاعت همیشه بهانه خوبی بوده تا بتوانیم در ایام پر خرج و مخارج نوروز، باری از دوش این افراد برداریم و همگی شادی فرا رسیدن بهار را با یکدیگر سهیم شویم.

اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - شما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - هم قصد دارید که امسال در این سنت نیکو شریک باشید و همین حالا مشغول جمع آوری عیدی برای مستخدم خانه و شرکت یا افراد نیازمند دور و برتان هستید، خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - خوبی برایتان داریم. استارتاپ «باهمتا» به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - با طراحی رباتی به اسم «با کریمان» آمده تا جمع آوری عیدی را از همیشه برایتان آسان تر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان
اعضای گروه می توانند با اشاره روی گزینه پرداخت، به سرعت وارد صفحه پرداخت بانکی شده و مبلغ عیدی مد نظرشان را در امنیت کامل پرداخت کنید.

ربات با کریمان بر بستر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - تلگرام توسعه داده شده و روند کاری ساده و سر راستی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - دارد: کافیست در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - ثبت نام کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - و یک شماره حساب بانکی معرفی کنید تا اعضای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - یک گروه بزرگ بتوانند به سادگی کلیک بر روی یک لینک، عیدی هایشان را به کارت تان واریز کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - تا بتوانید مبلغ جمع آوری شده را به سرعت به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - افراد نیازمند برسانید.

با این حساب بگذارید روند کار با ربات را با هم مرور کنیم. با کریمان جهت ثبت نام، از شما درخواست شماره تلفن تان را می کند و سپس برای جمع آوری مبلغ بایستی یک شماره شبای بانکی را به آن معرفی کنید.

با کریمان پس از این کار، می گذارد برای جمع آوری مبلغ یک موضوع تعیین کنید، مثلا «عیدی برای سرایدار شرکت». با تعیین موضوع هم لینکی برای پرداخت در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید آن را در گروه هایتان به اشتراک بگذارید. اعضای گروه می توانند با کلیک روی گزینه پرداخت، بدون نیاز به وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - کردن شماره کارت و فقط با پر کردن فیلد رمز دوم و CVV2 مبلغ مد نظرشان را برای عیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - به حساب شما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - واریز کنند؛ روشی ساده و سریع و البته امن از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - نظر بانکی.

«میلاد جهاندار»، بنیان گذار استارتاپ فین‌تک باهمتا در گفتگو با دیجیاتو، هدف از توسعه بات با کریمان را سادگی بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - در پرداخت و همچنین افزایش ضریب امنیت ذکر می‌کند. او همچنین اشاره می‌کند که با این روش، همه اعضای یک گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - می‌توانند از روند پرداخت‌ها آگاهی داشته باشند:

«این روزها گروه های تلگرامی زیادی تشکیل می شوند که هدف از آن ها جمع آوری پول و عیدی برای افراد نیازمند است. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - شیوه کار  آن ها معمولا بدین شکل است که یک فرد، شماره کارتی در اختیار دیگران قرار می دهد تا دیگران مبلغی را به آن واریز کنند که این کار از نظر امنیتی صحیح نیست. با کریمان ضمن محفوظ نگه داشتن شماره کارت افراد، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - شفافیت را در جمع آوری هزینه برای اعضای گروه ها افزایش داده و با ارائه گزارشات تکمیلی اجازه می دهد افراد در لحظه بدانند که چه میزان کمک برای افراد نیازمند جمع آوری شده است.»

با کریمان آمار پرداختی ها را برای تمام اعضای یک گروه به نمایش می گذارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - البته در صورت این که خودتان به عنوان بانی جمع آوری عیدی تمایل داشته باشید تا این اطلاعات را با سایر اعضای گروه به اشتراک بگذارید. با فعال کردن گزینه گزارش، با کریمان آمار مبالغ جمع‌ آوری شده را برای تمام اعضا می فرستد تا وقتی عیدی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - به حد مطلوبی رسید، بتوانید آن را سریعا برای فرد نیازمند کارت به کارت کنید. 

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان
نمایی از صفحه پرداخت مبلغ در بات با کریمان که بر بستر باهمتا انجام می شود. برای واریز وجه نیازی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - به وارد کردن شماره کارت ندارید و صرفا CVV2 و رمز دوم اینترنتی کفایت می کند.

در واقع با کریمان با همین روش، دردسرهای هماهنگی های تلگرامی و جمع آوری عیدی به صورت نقدی را از دوشتان برداشته تا بتوانید راحت تر و سریع تر از همیشه در کار خیر مشارکت کنید.

جهاندار می گوید که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - تیم سازنده این ربات به خوبی از تجربه توسعه اپ با همتا و 3 سال حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - در سیستم شاپرک استفاده کرده تا محصولی مناسب و مطمئن را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - کاربران بگذارد، و تا کنون هم بازخوردها بسیار مطلوب بوده است. به گفته جهاندار طی یک ماهی که از انتشار با کریمان گذشته، بیش از 245 میلیون تومان تراکنش مالی بر بستر آن انجام شده که آمار و ارقام خوبی برای یک ربات تلگرامی محسوب می شود.

بد نیست بدانید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - که تنها کاربرد با کریمان صرفا جمع آوری عیدی نیست؛ جمع آوری شارژ ساختمان، دنگ سفر و گردش، پرداخت اقساط صندوق های قرض الحسنه خانوادگی و امور خیریه هم کارهای دیگری هستند که این ربات به خوبی از پس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - آن ها بر می آید.

با این وجود، پیش از استفاده با کریمان نکته ای هست که باید به آن توجه داشته باشید. پول های واریزی شما در با کریمان پیش از رسیدن به حساب مقصد به شبکه بانکی شاپرک منتقل می شوند. بنابراین مثل تمام پرداخت های آنلاین در بستر شاپرک حداقل یک روز طول می کشد تا عیدی های جمع آوری شده وارد حساب بانکی تان شود.

اما با این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - اوصاف هم تصور می کنیم که این تأخیر جزئی، در کارتان برای جمع آوری عیدی آنچنان خللی ایجاد نمی کند که بخواهید روش های سخت تری مثل هماهنگی های تلفنی و حضوری را به آن ترجیح بدهید.

بنابراین اگر امسال عزم تان را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - برای کار خیر و جمع آوری عیدی برای نیازمندان جزم کرده اید، توصیه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گالیکش استان گلستان - می کنیم نیم نگاهی به ربات با کریمان داشته باشید. برای شروع کار با این ربات تلگرامی می توانید در تلگرام نام کاربری bakarimanbot را جستجو کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone