🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38161.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گام به گام به سمت فیلم های تخیلی؛ تاکسی پرنده بوئینگ نیز در راه است

مدیر عامل غول صنعت هوانوردی جهان یعنی بوئینگ اخیرا در مصاحبه ای از تست تاکسی های پرنده توسط کمپانی تحت مدیریتش خبر داده است. به اعتقاد «دنیس مویلنبرگ»، روزی خواهد آمد که تاکسی های پرنده ...

مدیر عامل غول صنعت هوانوردی جهان یعنی بوئینگ اخیرا در مصاحبه ای از تست تاکسی های پرنده توسط کمپانی تحت مدیریتش خبر داده است.

به اعتقاد «دنیس مویلنبرگ»، روزی خواهد آمد که تاکسی های پرنده برخلاف ناوگان اوبر از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - طریق مسیرهای هوایی به جابجایی مسافرین خواهند پرداخت؛ از نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - این مدیر 54 ساله روز موعود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - به احتمال بسیار تا 10 سال آینده فرا خواهد رسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

او در این باره گفته:

من فکر می کنم که این اتفاق سریع تر از آنچه که تصور می کنیم رخ خواهد داد. در حال حاضر نمونه های اولیه واقعی ساخته شده، بنابراین تکنولوژی آن در دسترس است.

بوئینگ اکتبر گذشته بود که با خرید کمپانی Aurora Flight Sciences عزم خود را برای ورود به عرصه تاکسی های پرنده نشان داد. این کمپانی که در زمینه هوانوردی و ساخت انواع هواپیما فعالیت می کند، اخیرا قراردادی 89 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - میلیون دلاری با وزارت دفاع ایالات متحده منعقد کرده است. بر اساس این قرارداد شرکت Aurora Flight Sciences متعهد شده که یک هواپیمای عمودپرواز الکتریکی با نام LightningStrike طراحی و تولید کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

به گفته مقامات کمپانی Aurora، هواپیمای مذکور نقش جابجایی سریع افراد در مناطق پرجمعیت و پرترافیک شهری را بر عهده خواهد داشت. ناگفته پیداست که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - برای عملی شدن این ایده باید محل هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - مخصوص برای نشست و برخاست هواپیمای عمود پرواز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - تدارک دیده شوند.

کمپانی Aurora همکاری هایی با اوبر داشته و ایده تاکسی های پرنده را در واقع به کمک این شرکت توسعه داده است. طبق برخی گزارش ها، اوبر در حال کار بر روی یک سرویس به اشتراک گذاری مسیرهای هوایی است که در سال 2020 تکمیل خواهد شد. این سرویس  UberAIR نام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - داشته و دارای عملکردی همانند سرویس کنونی اوبر خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

علاوه بر بوئینگ و زیرمجموعه آن، چندین شرکت مطرح دیگر مشغول توسعه تاکسی های پرنده هستند. همین مساله باعث شکل گیری یک رقابت بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - داغ بین کمپانی های صنعت هوانوردی شده است. رقیب اصلی بوئینگ یعنی ایرباس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - نیز با جدیت تمام در حال تحقیق در زمینه تاکسی های پرنده بوده و بنظر می رسد این دو غول بزرگ در یک میدان جدید به مصاف هم خواهند رفت.

همانطور که پیش تر به اطلاعتان رساندیم، ایرباس با پروژه Vahana به دنبال تولید تاکسی پرنده برقی و خودران است. این وسیله نقلیه پیشرفته چندی قبل توانست پروازهای اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

فراگیر شدن تاکسی های پرنده نیازمند غلبه بر چندین چالش است که پیش روی شرکت ها قرار دارد. امکان پرواز بی خطر در محیط شلوغ شهری و پیشگیری از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - برخورد با موانعی مثل ساختمان های بلند یکی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - موارد است.

عدم جدا شدن بال ها و سقوط ناگهانی این دسته از وسایل نقلیه در حالت خودران دیگر فاکتوری است که باید مورد توجه سازندگان مختلف قرار بگیرد.

روشن است که برای دستیابی به سطح بالایی از امنیت پروازی در محیط های شهری، تاکسی های پرنده باید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته مجهز باشند. شاید به خاطر همین موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - است که مویلنبرگ اعتقاد دارد همه چیز یک شبه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - درست نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

بوئینگ برای توسعه هوش مصنوعی پیشرفته در شرکتی به نام Near Earth Autonomy سرمایه گذاری کرده است. دستاوردهای تکامل یافته این شرکت به احتمال بسیار در محصولات بوئینگ به کار گرفته خواهند شد.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - گزارش پایگاه خبری بلومبرگ پرواز آزمایشی تاکسی های پرنده احتمالا از سال 2020 در دالاس و دوبی آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone