🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38168.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چرا آیفون 10 با عدم استقبال مواجه شد؟

علی رغم گزارشات مالی تحسین برانگیز اپل و خبر از سوددهی فوق العاده، فروش آیفون 10 کمتر از آن چیزی بوده که بسیاری از موسسات معتبر از قبیل «جی پی مورگان» پیش بینی می کردند. ...

علی رغم گزارشات مالی تحسین برانگیز اپل و خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - از سوددهی فوق العاده، فروش آیفون 10 کمتر از آن چیزی بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - که بسیاری از موسسات معتبر از قبیل «جی پی مورگان» پیش بینی می کردند.

موسسه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - تحقیقاتی «پایپر جافری» به منظور بررسی علت عدم استقبال کافی خریداران از آیفون 10، یک نظر سنجی را بین 1500 نفر از کاربران اپل برگزار کرده و از آنها خواسته دلایل عدم خرید آیفون 10 را بیان کنند.

بر این اساس 31 درصد قیمت بالای این اسمارت فون را دلیل آن بیان کرده اند که برای مدل با حافظه 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - گیگابایتی برابر 999 و مدل با حافظه 256 گیگابایتی 1149 دلار است.

8 درصد از این افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - به کوچک بودن نمایشگر پرچمدار جدید اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - کرده و 44 درصد نیز از موبایل فعلی خود راضی بوده اند. 17 درصد باقیمانده نیز دلیل دیگری برای عدم خرید آیفون 10 داشته اند.

بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده، کمپانی کوپرتینویی برای حل این مشکلات در سال 2018 برنامه هایی دارد. این کمپانی احتمالا برای کاهش قیمت به دنبال تولید آیفون 9 است که علی رغم برخوداری از دوربین TrueDepth، قابلیت شناسایی چهره، بریدگی نمایشگر و صفحه نمایش بدون حاشیه 6.1 اینچی با پنل LCD؛ فاقد دوربین دوگانه و 3D Touch است. تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجاناگر شایعات موجود پیرامون توسعه آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - SE 2 درست از آب درنیاید، آیفون 9 احتمالا اقتصادی ترین مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - میان آیفون های 2018 خواهد بود.

به گفته مینگ چی-کو، تحلیلگر موسسه امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - KGI برای کسانی که نمایشگر آیفون 10 را به اندازه کافی بزرگ نمی دانند، آیفون Xs با صفحه نمایش 6.5 اینچ و پنل OLED - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خدابنده استان زنجان - در راه است که از تمام قابلیت های آیفون 10 نیز بهره می برد.

تحلیلگران این موسسه مدعی شده اند که اپل احتمالا در سال میلادی جاری نیازهای کاربران مذکور را مرتفع کند اما این پروسه باعث تاخیر در عرضه برخی مدل ها شده و به همین دلیل در سال مالی جاری حدود 226.3 میلیون دستگاه را به فروش خواهد رساند که 3.7 میلیون کمتر از پیش بینی های قبلی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone