🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38164.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بسته‌های ترکیبی جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل معرفی شد

شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی جدید خود شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و اشتراک نماوا به مشترکین جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب فرارسیدن نوروز باستانی خبر ...

شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی جدید خود شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و اشتراک نماوا به مشترکین جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - فرارسیدن نوروز باستانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مشترکین جدیدی که در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - بازه زمانی 15 تا 29 اسفند نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند؛ براساس بسته آغازین انتخابی، علاوه بر سیم‌کارت، تا سه ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - مکالمه و پیامک نامحدود، تا 53 گیگابایت حجم اینترنت همراه، اشتراک یک ماهه سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی دریافت می کنند.
براساس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - این گزارش، بسته آغازین شماره چهار شاتل موبایل شامل سیم‌کارت، 51 گیگابایت اینترنت همراه برای ماه اول و یک گیگابایت اینترنت در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - ماه سوم، سه ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 300 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 3300 پیامک برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شود. این بسته به مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل برای ماه اول با 101 گیگ اینترنت و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - عرضه می شود.
سیم‌کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل با 12 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - نامحدود، 100 دقیقه مکالمه و 2100 پیامک یک ماهه با هزینه 25 هزار تومان عرضه می شود. این بسته برای مشترکین فعلی ADSL شاتل با 52 گیگابایت اینترنت همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - یک ماهه و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - 2 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه میشود.
سیم کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل نیز تا 29 اسفندماه به همراه 5.5 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - 100 دقیقه مکالمه و 1100 پیامک یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت 18 هزارتومان ارائه می‌شود. این بسته برای مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل با 11 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه و 1 گیگابایت حجم اینترنت ثابت 7 روزه فعال سازی می‌شود.
بر اساس این گزارش، مشترکین فعلی سیم کارت های شاتل موبایل هم که تا پیش از 6 اسفند به این شبکه پیوسته اند، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه بعنوان هدیه نوروزی دریافت میکنند. این دسته از مشترکین در صورت برقراری حداقل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - 15 دقیقه مکالمه در بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین، علاوه بر هدیه فوق در تاریخ 20 فروردین 97 تا 50 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تایباد استان خراسان - بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone