🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38165.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سوء استفاده از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای پایان می یابد

سرقت اطلاعات در اپلیکیشن ها در سال های اخیر بسیار اتفاق افتاده و بر خلاف تصور عموم این کار چندان هم مشکل نیست. خصوصاً در اندروید که هکرها می توانند با یافتن و دستکاری نسخه ...

سرقت اطلاعات در اپلیکیشن ها در سال های اخیر بسیار اتفاق افتاده و بر خلاف تصور عموم این کار چندان هم مشکل نیست. خصوصاً در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید که هکرها می توانند با یافتن و دستکاری نسخه های رسمی اپ ها با اکانت های رایگان وارد بسیاری از برنامه ها شوند و از قابلیت های ویژه نسخه پولی آنها استفاده کنند. به نظر می رسد اخیراً این مشکل گریبان گیر سرویس استریم اسپاتیفای نیز شده و مسئولین این کمپانی تصمیم گرفته اند این سوء استفاده را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاربران مذکور اطلاع دهند.

البته پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از این نیز اسپاتیفای با مشکل متخلفان این چنینی مواجه بوده ولی تا کنون اقدامی در این باره انجام نداده بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالا برخی از کاربران این سرویس استریم موسیقی ایمیلی را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دریافت کرده اند که به آنها اطلاع داده شده «فعالیت های غیر طبیعی» در اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستند مشاهده شده. البته به کاربران اطمینان داده شده که اطلاعات کاربری آنها همچنان امن است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان
اخطاری که اسپاتیفای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای کاربران سوء استفاده کننده ارسال کرده.

به نظر می رسد اسپاتیفای با ارسال این ایمیل، قصد دارد به کاربرانی که در حال سوء استفاده هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اخطار دهد و ظاهراً هنوز خبری از مسدود کردن اکانت این کاربران نیست. در متن ایمیل از کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - درخواست شده هرگونه نسخه غیر رسمی از این اپ را از روی دستگاه های خود پاک کنند و نسخه رسمی را از فروشگاه گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پلی اندروید دریافت نمایند. اسپاتیفای اخطار داده:

«اگر اسپاتیفای تکرار استفاده غیر مجاز اپلیکیشن ها با نقض شرایط و ضوابط را تشخیص دهد، ممکن است تصمیم به تعلیق یا مسدود کردن اکانت شما بگیرد».

بر اساس گزارش ها برخی از کاربرانی که از اپ های غیر رسمی استفاده می کردند، اکنون اپ مذکور برای آنها از کار افتاده، در حالی که برخی دیگر همچنان می توانند از اپ های غیر رسمی استفاده کنند. به این ترتیب احتمالاً در آینده نزدیک بسیاری از کاربرانی که از اکانت های رایگان به منظور بهره بردن از قابلیت های پولی استفاده می کردند، مجبور خواهند شد به سیستم پرداخت ماهانه سرویس استریم موسیقی یاد شده روی آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone