🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22568.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دسترسی هکرها به وبکم تمام محصولات اپل از طریق مرورگر سافاری

اپل همواره به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که نگاهی ویژه به امنیت کاربران خود دارد. با این حال این کمپانی در طول سالیان گذشته با امنیت مرورگر سافاری مشکلاتی داشته است. اخیرا یک محقق حوزه ...

اپل همواره به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که نگاهی ویژه به امنیت کاربران خود دارد. با این حال این کمپانی در طول سالیان گذشته با امنیت مرورگر سافاری مشکلاتی داشته است. اخیرا یک محقق حوزه امنیت توانسته باگی در این مرورگر پیدا کند که به هکر‌ها اجازه می‌دهد به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - دوربین سلفی یا وبکم و میکروفون دستگاه‌های کاربران دسترسی داشته باشند.

این محقق که رایان پیکرن (Ryan Pickren) نام دارد، پیش از عمومی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - کردن این حفره امنیتی، ابتدا آن را با اپل در میان گذاشته است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - این کمپانی نیز بلافاصه و یک روز بعد از مطلع شدن از این باگ، آن را تایید کرده و پچ مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - برای برطرف کردن آن را همراه با آپدیت‌های ماه ژانویه و مارس ۲۰۲۰ منتشر کرده است. با این حال تنها کاری که یک فرد برای هک شدن دستگاه‌های خود باید انجام می‌داد، کلیک روی یک لینک آلوده بود.

پیکرن می‌گوید:

مرورگری سافاری کاربران را تشویق می‌کند تا تنظیمات دسترسی مرورگر خود برای سایت‌های مشابه را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - ذخیره کنند. به همین دلیل یک هکر می‌تواند به کمک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - زنجیره‌ای از دستور‌ها، یک وب سایت آلوده را به عنوان یک وب سایت شناخته شده برای سافاری جا بزند و بدین ترتیب، کنترل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - وبکم و میکروفون آن شخص را به دست بگیرد.

این کار به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - کمک دسترسی‌های مجاز وب سایت شناخته شده صورت می‌گیرد و هکر‌ها به نوعی از این دسترسی‌ها سوءاستفاده می‌کنند. در بدترین حالت، یک هکر می‌تواند محتوای نمایش داده شده برای شما را با دیگران به اشتراک بگذارد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان

پیکرن این حفره امنیتی را به کمک یک سهل‌انگاری در نحوه مدیریت URL وب سایت‌ها توسط سافاری پیدا کرده است. او توضیح می‌دهد که مرورگر اختصاصی اپل، تمامی آدرس‌های یک سایت را به یک نام شناخته و دسترسی‌های مختلف را بین آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. برای مثال وب سایت https://www.example.com، http://example.com و fake://example.com همگی به عنوان یک سایت واحد شناخته می‌شوند.

او موفق شد با کمی تغییر در این سیستم، اسکرپت‌های آلوده‌ای در یک وب سایت جعلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - قرار دهد تا با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - جا زدن آن به عنوان یک وب سایت معتبر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - و دارای دسترسی‌های لازم، سافاری را دور زده و به وبکم و میکروفون دسترسی پیدا کند. پیکرن می‌گوید «برخی از این کد‌ها از باگ‌های بسیاری قدیمی این مرورگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده کرده که پیش از این چندان خطر آفرین نبوده‌اند، ولی اکنون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - می‌توان به کمک آن‌ها امنیت کاربران را به خطر انداخت».

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان

گفتنی است هیچ کدام از این باگ‌ها جزو سیستم حفاظت سافاری قرار نمی‌گیرند. این سیستم به سایت‌های آلوده اجازه دسترسی به سنسور‌های داخل گوشی را نمی‌دهد، به همین دلیل است که پیکرن توانسته از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - سد این سیستم حفاظتی عبور کرده و به سنسور‌های دستگاه دسترسی پیدا کند. این باگ تمامی دستگاه‌های کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - را تحت تاثیر قرار می‌داد و آیفون، آیپد و مک همگی آسیب‌پذیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - بودند.

خبر خوب این است که اپل اخیرا برنامه باگ‌زدای از نرم‌افزار‌های خود را گسترش داده تا برنامه‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. این برنامه به محققین حوزه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - امنیت مانند پیکرن، پاداش می‌دهد تا مشکلات امنیتی برنامه‌های مختلف این کمپانی را زودتر کشف کنند. برای این که یک باگ پذیرفته شود، شخص باید اثبات کافی و دلیلی منطقی برای آن ارائه کند و همچنین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - گام‌های اجرای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - دوباره آن را در اختیار اپل بگذارد. پیکرن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - برای پیدا کردن این حفره امنیتی، ۷۵ هزار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشمر استان خراسان - دلار دریافت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سنبل نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عرض ادب حالتون خوبه؟ شهرک سپاه کاشمر تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهرک سپاه شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone