تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30419.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لری رابرتس؛ از بنیانگذاران اینترنت درگذشت

اینترنت امروز یکی از اولین معمارانش به نام « لری رابرتس » را از دست داد. رابرتس که به عنوان مدیر برنامه نسخه اولیه اینترنت به نام «پروژه ارپانت» فعالیت داشت در سن ۸۱ سالگی ...

اینترنت امروز یکی از اولین معمارانش - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نام « لری رابرتس » - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را از دست داد.

رابرتس که به عنوان مدیر برنامه نسخه اولیه اینترنت به نام «پروژه ارپانت» فعالیت داشت در سن ۸۱ سالگی از دنیا رفت. اگرچه او به اندازه «تیم برنرزلی»، «باب کان» یا «وینت سرف» مشهور نشد ولی تصمیمات کلیدی‌اش بر شکل گیری و عملکرد اینترنت تاثیر انکار ناپذیری داشته‌اند.

مفهوم شبکه ای متشکل از کامپیوترها پس از مطالعه مقاله «جِی. سی. آر. لیکلیدر» به ذهن رابرتس خطور کرد. یادداشت های لیکلیدر به ایده شبکه بین کهکشانی می پرداخت در آن کاربران از - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سراسر جهان به یکدیگر متصل شده و به برنامه‌ها و داده‌ها دسترسی پیدا می کردند. تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلاندر آن زمان بخش تکنیک های پردازش اطلاعات آرپا به دنبال لینک کردن سیستم های تحقیقاتی به هم بود و در نهایت رابرتس به عنوان معمار ارشد این پروژه انتخاب شد. البته وی ابتدا به مشکلاتی - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برخورد اما در نهایت با - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اتکا به پیشنهادات یکی از همکارانش شبکه اولیه را پیاده سازی کرد و از آن مهمتر به استفاده از سوییچینگ بسته های کوچک داده روی آورد.

در - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این روش مسیر خاصی برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بسته پیش بینی - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نشده و خطوط - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارتباطی بین گره ها به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه هر بسته بر اساس اولویت ها مسیر مناسب را پیدا می کند.

رابرت در سال ۱۹۷۳ - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارپا را ترک کرد اما این پایان نقش آفرینی - تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - او در توسعه اینترنت نبود و با تاسیس شرکتی به نام «تله‌نت» به تجاری سازی فناوری سوییچینگ بسته های داده پرداخت. وی پس از مدتی نیز روی بهبود کیفیت شبکه سازی اینترنت تمرکز کرد. دیگر شرکت های دیگری او از جمله «کاسپین نتورکس» و «اناگرام» هم به نوبه خود به ارتقای کیفیت سرویس های فناوری نظیر استریم ویدیو کمک کردند.

شاید بسیاری از کاربران لری رابرتس را نشناسند اما دستاوردهای او برای همیشه در سراسر اینترنت به یادگار مانده اند.

- تعمیرات یخچال الجی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone