🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44435.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای اطلاعاتی تازه در رابطه با تاریخ و محل رونمایی از گلکسی نوت 8

پیشتر خبرهای مختلفی پیرامون زمان رونمایی گلکسی نوت 8 خوانده ایم که در بعضی از آنها عنوان شده بود پرچمدار آینده سامسونگ در جریان IFA در برلین معرفی می شود و برخی دیگر مدعی شده ...

پیشتر خبرهای مختلفی پیرامون زمان رونمایی گلکسی نوت 8 خوانده ایم که در بعضی از آنها عنوان شده بود پرچمدار آینده سامسونگ در جریان IFA در برلین معرفی می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و برخی دیگر مدعی شده بودند که کمپانی کره ای زودتر از موعد مورد اشاره فبلت تازه خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

حال شایعات جدیدی توسط منابع خبری چینی منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده که به زمان و مکان پرده برداری از گلکسی نوت 8 اشاره دارند. بر این اساس انتظار می رود که پرچمدار آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره ای در هفته سوم آگوست مصادف با 23 تا 29 مرداد ماه در قالب رویدادی در شهر نیویورک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - معرفی شود.علاوه بر آن منابع خبری مذکور تصویر زیر را هم منتشر کرده و آن را به پنل جلویی اسمارت فون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مذکور نسبت داده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گلکسی نوت 8 احتمالاً در هفته آخر مرداد ماه و در نیویورک معرفی می شود

گفتنی است این بازه زمانی پیش از زمان رونمایی گلکسی نوت 7 در سال گذشته است؛ تلفن همراهی که به خواست سامسونگ و برای رقابت با آیفون 7 و 7 پلاس زودتر از موعد مقرر خود عرضه شد و عاقبتی شوم را تجربه کرد.

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بینی می شود گلکسی نوت 8 از طراحی مشابهی با پرچمداران حال حاضر شرکت کره ای برخوردار بوده و نمایشگر 6.3 اینچی آن کمی از گلکسی اس 8 پلاس بزرگتر باشد. همچنین دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 836 از دیگر مشخصات سخت افزاری مورد انتظار برای فبلت تازه سامسونگ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone