🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44442.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فناوری این استارتاپ کوچک، مشکل بزرگ پلتفرم واقعیت افزوده را حل می کند [تماشا کنید]

بدون شک واقعیت افزوده و هدست های VR بخش جدایی ناپذیر دنیای تکنولوژی هستند و کمپانی های بزرگ نیز با توجه به همین امر، سرمایه های هنگفتی را برای توسعه پلتفرم های اختصاصی خود کنار ...

بدون شک واقعیت افزوده و هدست های VR بخش جدایی ناپذیر دنیای تکنولوژی هستند و کمپانی های بزرگ نیز با توجه به همین امر، سرمایه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هنگفتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را برای توسعه پلتفرم های اختصاصی خود کنار گذاشته اند.

اما حالا یک استارتاپ کوچک در سیلیکون وَلی به نام «Avegant» فناوری تازه ای را در حوزه VR معرفی کرده که تصاویر و اجسام مجازی را، با کیفیت بسیار بهتری نسبت به محصولات موجود در بازار با واقعیت ترکیب می کند.

تکنولوژی مورد بحث که «Light - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - Field» نام دارد، توانسته یکی از مهمترین مشکلات فنی مربوط به واقعیت افزوده را حل کند؛ اشیاء مجازی نمایش داده شده در هدست جدید Avegant، هم در فواصل دور و هم در فواصل نزدیک واقعی به نظر می رسند.

Light Field نقاط کانونی مختلف را به صورت همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پردازش می کند

تا پیش از این، نمایش اجسام در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - واقعیت افزوده از فاصله نزدیک کیفیت بالایی نداشت و هدست های موجود نمی توانستند فواصل کانونی متفاوت را به طور همزمان برای کاربر پردازش کنند. اما Light Field امکان نمایش همزمان چند نقطه کانونی را داشته و یک تصویر قابل باور و واقعی از محیط واقعیت افزوده را به کاربر ارائه می کند.

لازم به ذکر است که آقای «جورگ تِوِس» مدیر عامل شرکت اعلام کرده که Avegant قصد دارد فعلاً به عنوان تامین کننده تکنولوژی در بازار فعالیت کند و تولید محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نهایی را به شرکای خود (که سهم بازار قابل توجهی در اختیار دارند) بسپارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone