🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44447.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات تکمیلی از وان پلاس 5، پیش از معرفی رسمی

پیش از امروز شایعات مختلف و بعضاً ضد و نقیضی در رابطه با ظرفیت باتری پرچمدار وان پلاس منتشر شده بود. برخی بر این ادعا بودند که وان پلاس 5 مجهز به باتری 4000 میلی ...

پیش از امروز شایعات مختلف و بعضاً ضد و نقیضی در رابطه با ظرفیت باتری پرچمدار وان پلاس منتشر شده بود. برخی بر این ادعا بودند که وان پلاس 5 مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است در حالی که اطلاعات دریافت شده از دیگر فاش کنندگان حاکی از آن بود که موبایل مذکور از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

در همین رابطه امروز وبسایت SlashLeaks تصویری را منتشر کرده که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به نظر می رسد مربوط به بروشور تبلیغاتی چاپ شده برای وان پلاس 5 است و در آن اطلاعاتی در رابطه با باتری و فناوری شارژ سریع پرچمدار تازه کمپانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چینی مشاهده می شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

وان پلاس 5 احتمالاً مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

گفتنی است با وجود آنکه تصویر مذکور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صورت کامل گرفته نشده و برداشت اطلاعات از آن کمی مشکل است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما می توان به وضوح مشاهده کرد که ظرفیت باتری وان پلاس 5 را برابر با 3300 میلی آمپر ساعت قید کرده است.

همچنین در این عکس فناوری شارژ سریع استفاده شده در اسمارت فون مورد بحث به عنوان سریع ترین نمونه در بازار معرفی شده است.

لازم به ذکر است انتظار می رود وان پلاس 5 همراه با چیپست اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، ماژول دوربین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی و در دو نسخه با حافظه رم و فضای ذخیره سازی 6/64 و 8/128 گیگابایتی راهی بازار شود. ناگفته نماند که کمپانی چینی فردا بعد از ظهر پرچمدار تازه خود را در چین معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone