🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44454.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

حساب توییتر الجزیره به حالت تعلیق درآمد

اکانت توییتر الجزیره با حدود ۱۲ میلیون دنبال کننده، برای دقایقی به دلیل نامشخص از سوی توییتر به حالت تعلیق درآمد. الجزیره بزرگترین خبرگزاری قطر است؛ کشوری که در حال حاضر از طرف بیشتر همسایگان ...

اکانت توییتر الجزیره با حدود ۱۲ میلیون دنبال کننده، برای دقایقی به دلیل نامشخص از سوی توییتر به حالت تعلیق درآمد. الجزیره بزرگترین خبرگزاری قطر است؛ کشوری که در حال حاضر از طرف بیشتر همسایگان خود تحت فشار قرار گرفته.

در حال حاضر و بعد از کمتر از یک ساعت، حساب کاربری دوباره در دسترس قرار گرفته ولی ۱۲ میلیون دنبال کننده آن به حدود ۶۰۰ حساب کاهش پیدا کرده و احتمال دارد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که در ساعات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آینده، این موضوع نیز به حالت اولیه اش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برگردد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با این حال، علت معلق شدن حساب کاربری همچنان نامشخص است. در قوانین توییتر که جستجو کنید، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می توان سه علت را برای چنین اتفاقی یافت:

  • ارسال اسپم
  • هک شدن یا در معرض هک قرار گرفتن
  • مشارکت در رفتار تهدید آمیز، مانند تهدید سایر حساب های کاربری و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یا جعل هویت

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

حساب دیگری از الجزیره در توییتر با انتشار خبر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعلیق اکانت اصلی، می نویسد که «این یک کمپین از پیش سازمان یافته است». خبرگزاری العربیه در این میان می نویسد که توییتر معمولاً حساب های تایید شده ای که هک شده اند یا در معرض هک شدن قرار گرفته اند را تعلیق می کند ولی تا کنون نشانی از هک شدن حساب کاربری الجزیره وجود نداشته است.

خود الجزیره هم فعلاً - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صحبتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از هک شدن حساب توییترش به میان نیاورده و حالا در حساب اصلی خبر می دهد که همه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چیز به حالت عادی برگشته. توییتر هم هنوز در این باره اظهار نظری نداشته است.

از یک سو می توان احتمال در معرض هک قرار گرفتن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اکانت الجزیره را در نظر گرفت و از طرف دیگر، کمپین سازمان یافته ای که خود الجزیره هم از آن صحبت به میان آورده ولی فعلاً اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده، هرچند که در حساب انگلیسی، نوشته شده که اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهند شد. در صورت انتشار اخبار تازه در همین رابطه، این مطلب را به روز رسانی می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone