🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44449.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دادگاهی در آلمان به خاطر قانون حق فراموش شدن، علیه گوگل حکم صادر کرد

چند سال پیش بود که کشورهای اروپایی قانونی را با عنوان «حق فراموش شدن» تصویب کردند که شهروندان می توانند با استفاده از آن، کلیه آثار و لینک های مربوط به خود که در نتایج ...

چند سال پیش بود که کشورهای اروپایی قانونی را با عنوان «حق فراموش شدن» تصویب کردند که شهروندان می توانند با استفاده از آن، کلیه آثار و لینک های مربوط به خود که در نتایج موتورهای جست و جو نمایش داده می شوند را حذف کنند.

گوگل به عنوان بزرگترین موتور جست و جو در جهان، تا کنون به 1.7 میلیون درخواست رسیدگی کرده اما راهکار کنونی برای حذف لینک های مورد بحث، چندان مؤثر نیست و به راحتی می توان مانند گذشته به اطلاعات افراد دسترسی پیدا کرد.

همین امر باعث شده علی رغم پاک شدن بیش از 760 هزار لینک از نتایج جست و جوی گوگل، کشور آلمان همچنان از عملکرد این کمپانی رضایت کافی نداشته باشد.

گوگل لینک های درخواستی کاربران را در پایگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داده Lumen ذخیره می کند

روش کار بدین صورت است که هرگاه کمپانی درخواست جدیدی را برای حذف نتایج مربوط به یک کاربر دریافت می کند، آن را به پایگاه داده «Lumen» ارسال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرده و محتویات لینک را با این گزاره جایگزین می کند:« در پاسخ به یک درخواست قانونی که به گوگل ارسال شده بود، این نتیجه جست و جو حذف گردیده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در LumenDatabase.org پیدا کنید.»

مشکل اینجاست که لینک اصلی همچنان در وبسایت لومن قابل دسترسی است و دولت آلمان نیز چنین چیزی را نمی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پذیرد. از همین رو، دادگاه عالی منطقه ای مونیخ طی حکمی علیه گوگل، کمپانی مذکور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را موظف کرده ارسال لینک های کاربران به سایت لومن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - -که در نهایت منجر به دسترسی به اطلاعات افراد می شود- را متوقف کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل فرآیند مورد بحث را در راستای افزایش شفافیت انجام می دهد اما به نظر دادگاه، راهکار کنونی اطلاعات شهروندان را علی رغم میل آنها، کاملاً در دسترس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قرار داده و تفاوت آن با حالت عادی در یک کلیک اضافی است.

علاوه بر موضوع مورد اشاره، مشکل دیگر گوگل نمایش لینک های حذف شده در نتایج جست و جوی سایر نقاط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جهان است که باعث می شود افراد در خاک اروپا بتوانند با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی، نتایج دست نخورده گوگل را همراه با لینک های به اصطلاح حذف شده، مشاهده نمایند.

یکی از روش های ممکن برای پایان دادن به این مسئله، حذف لینک های درخواستی در نتیجه جست و جوی جهانی گوگل است که به نظر می رسد غول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فناوری مانتین ویو علاقه چندانی به چنین روشی ندارد و باید دید در آینده، چه راهکاری را برای حل مشکل حقوقی خود به کار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone