🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44433.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

امکان بازگشت از نسخه پرو به نسخه S ویندوز 10 برای لپتاپ سرفس فراهم شد

مایکروسافت اخیراً از لپتاپ سرفس جدیدی رونمایی کرده که با تمرکز بر کارکردهای آموزشی، از «Window 10 S» بهره می برد. البته سیستم عامل مذکور محدودیت هایی داشته و فقط می تواند از اپلیکیشن های ...

مایکروسافت اخیراً از لپتاپ سرفس جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رونمایی کرده که با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تمرکز بر کارکردهای آموزشی، از «Window 10 S» بهره می برد. البته سیستم عامل مذکور محدودیت هایی داشته و فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می تواند از اپلیکیشن های موجود در ویندوز استور استفاده کند.

ویژگی مورد بحث باعث افزایش امنیت دستگاه شده و نفوذ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بدافزارها و ویروس ها را به سیستم محدود می کند. همچنین به دلیل بهینه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های صورت گرفته روی نرم افزارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویندوز استور و محدودیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پردازش های پس زمینه، عمر باتری نیز با استفاده از Window 10 S افزایش خواهد یافت.

ارتقا ویندوز 10 از نسخه S به نسخه Pro تا پایان سال 2017 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رایگان است

شرکت ساکن ردموند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیش از این اعلام کرده بود کاربران لپتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های سرفس می توانند سیستم خود را به نسخه «Pro» از سیستم عامل ویندوز 10 ارتقا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دهند و پس از استفاده رایگان تا پایان سال جاری میلادی، مبلغی در حدود 50 دلار را برای ادامه استفاده از آن بپردازند. لازم به ذکر است که بر اساس اظهارات مایکروسافت، فرآیند مورد اشاره یک طرفه بوده و امکان بازگشت به Window 10 S برای کاربران وجود نخواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اما حالا به نظر می رسد کمپانی مذکور راه بازگشتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کنید، کاربر می تواند با ورود به صفحه مربوطه در وبسایت مایکرسافت و وارد کردن شماره سریال دستگاه، به فایل نصب Window 10 S ورژن 1703 دسترسی پیدا کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و آن را با حجم 9 گیگابایت دانلود کنند.

گفتنی است که علت مخالفت پیشین مایکروسافت نسبت به بازگشت از ارتقا، امکان بروز ایرادات امنیتی به واسطه فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های به جا مانده از نرم افزارهای نسخه پرو بوده که در راهکار جدید، با پاک شدن تمام اطلاعات موجود روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - لپتاپ، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ریسک مورد اشاره نیز برطرف شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone