🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44434.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه مانع ردیابی صدا توسط گوگل شویم؟

بد نیست بدانید که به هنگام پرسیدن یک سؤال از گوگل، سؤال شما به صورت خودکار ضبط شده و در حساب کاربری گوگل شما ذخیره می شود. این نسخه های ضبط شده فقط توسط صاحب ...

بد نیست بدانید که به هنگام پرسیدن یک سؤال از گوگل، سؤال شما به صورت خودکار ضبط شده و در حساب کاربری گوگل شما ذخیره می شود. این نسخه های ضبط شده فقط توسط صاحب حساب قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دسترسی هستند اما با این حال ممکن است شامل اطلاعات خصوصی باشند که هر کسی دلش نخواهد در فضای ابری ذخیره سازی شوند.

نگران نباشید؛ دسترسی به نسخه های ضبط شده آسان است و می توانید به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - راحتی آن ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از حساب کاربری خود پاک نمایید. همچنین به وسیله روشی که در ادامه گفته می شود، قادر هستید مانع ردیابی صدا توسط گوگل و در نتیجه ذخیره سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هر گونه اطلاعاتی روی فضای ابری شوید. در ادامه این مطلب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با ما همراه باشید.

مدیریت فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های صدا

پیش از هرچیزی به صفحه Voice & - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Audio Activity بروید. سیستم ممکن است از شما بخواهد که مجدداً وارد حساب کاربری خود شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با استفاده از دکمه Play که در زیر هر نسخه ضبط شده قرار دارد می توانید مجدداً به آن ها گوش دهید. این ویژگی بسیار مفید است و با مرور کردن صداهای های ضبط شده قادر هستید موارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از یاد رفته را به خاطر بیاورید و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها کسب کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برای حذف هر نسخه روی کادری که در سمت چپ آن قرار دارد کلیک کنید و سپس از طریق منو که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد روی گزینه Delete ضربه بزنید.

گوگل از این نسخه های ضبط شده برای شناسایی صدای شما و بهبود تشخیص گفتار استفاده می کند.

اگر می خواهید در آن واحد صداهای ضبط شده بیشتری را حذف نمایید، پیش از تیک دار کردن نسخه های دلخواه خود روی دکمه منو (نماد سه نقطه) - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در گوشه سمت راست بالای صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار دارد کلیک و گزینه Delete را انتخاب کنید.

با انجام این کار می توانید صدای های ضبط شده طی امروز، دیروز، هفته گذشته، 4 هفته گذشته و یا حتی تمام نسخه های ضبط شده را به یک باره حذف نموده و از بین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ببرید.

تاریخچه ضبط را خاموش کنید

گوگل از این نسخه های ضبط شده برای شناسایی صدای شما و بهبود تشخیص گفتار استفاده می کند. همچنین این اطلاعات تنها توسط شما - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قابل دسترسی هستند. اگر دوست ندارید که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صدای شما روی سرورهای گوگل ذخیره شود، به وسیله روشی که در ادامه گفته می شود، قادر هستید مانع ردیابی صدا توسط گوگل شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در صفحه Voice & Audio Activity روی دکمه منو (نماد سه نقطه) کلیک و سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید و پس از آن سوییچ آبی رنگ را در وضعیت خاموش قرار دهید. با پشت سر گذاشتن این مراحل، سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شما می خواهد که خواسته خود را تأیید نمایید؛ برای انجام این کار کافیست روی گزینه Pause کلیک نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone