🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44446.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

خیز شیائومی برای فروش 80 میلیون موبایل تا پایان سال جاری میلادی

کمپانی چینی شیائومی در سه ماهه نخست امسال موفق شد 13 میلیون دستگاه موبایل را در سراسر جهان به فروش برساند که بر اساس نظر تحلیلگران، این رقم در سه ماهه دوم به بیش از ...

کمپانی چینی شیائومی در سه ماهه نخست امسال موفق شد 13 میلیون دستگاه موبایل را در سراسر جهان به فروش برساند که بر اساس نظر تحلیلگران، این رقم در سه ماهه دوم به بیش از 20 میلیون واحد خواهد رسید.

با اینکه معرفی و عرضه پرچمدار «Mi 6» و محبوبیت بالای آن در کشور چین نقش بسیار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مهمی در افزایش فروش شیائومی داشته، عامل مؤثر دیگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موفقیت شرکت مذکور، فروش فوق العاده میان رده های سری «Redmi» - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هندوستان بوده است.

شیائومی با معرفی محصولات جدید تا پایان سال 2017، نزدیک به 80 میلیون موبایل خواهد فروخت

بنا به پیش بینی تحلیلگران، فروش سه ماهه دوم شیائومی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیزی در حدود 23 میلیون دستگاه و در سه ماهه سوم نیز نزدیک به 28 میلیون دستگاه خواهد بود که با در نظر داشتن آمار سه ماهه نخست، پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد. با توجه به این روند و همچنین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شایعات قبلی پیرامون معرفی محصولات جدید از سوی شیائومی، احتمال دستیابی به فروش سالانه 80 میلیون واحدی برای شیائومی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اخباری که تا کنون منتشر شده، کمپانی چینی تصمیم دارد در سال جاری از میان رده «Redmi Pro 2» رونمایی کند که طبق شایعات، ارزان ترین تلفن بازار با نمایشگر تمام صفحه (مانند گلکسی اس 8) خواهد بود.

همچنین مدل های «Mi Note 3» و «Mi MIX 2» نیز از جمله مورد انتظارترین محصولات شیائومی هستند که امکان عرضه آنها در سال جاری وجود داشته، و احتمالاً موبایل های اقتصادی «Redmi 5» و «Redmi Note » نیز برای بازار چین معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرافشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دور و بر شهرک شهید بهشتی آذرشهر هم اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در شهرک شهید بهشتی شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone