🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15988.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل AMD یکی از معتبرترین جایزه‌های صنعت نیمه‌رسانا را برد

مدیرعامل AMD به خاطر دستاوردهای شگرف در صنعت نیمه‌رسانا یکی از معتبرترین جایزه‌های این صنعت را از آن خود کرد. لیزا سو (Lisa Su)، مدیرعامل AMD به خاطر دستاوردها و موفقیت‌های چمشگیر در صنعت نیمه‌رسانا ...

مدیرعامل AMD به خاطر دستاوردهای شگرف در صنعت نیمه‌رسانا یکی از معتبرترین جایزه‌های این صنعت را از آن خود کرد.

لیزا سو (Lisa Su)، مدیرعامل AMD به خاطر دستاوردها و موفقیت‌های چمشگیر در صنعت نیمه‌رسانا برنده جایزه «رابرت نویس» (Robert N. Noyce) شد. خانم سو سی‌امین مدیر ارشد صنعت نیمه‌رسانا و دومین مدیرعامل AMD است که موفق به دریافت این جایزه می‌شود.

لیزا سو سال ۲۰۱۲ به AMD ملحق شد و از اواخر ۲۰۱۴ با سمت مدیرعاملی در این شرکت به فعالیت مشغول است. شرکت AMD در دوران زمامداری خانم سو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان - متحول شد و در طول سال‌های اخیر چندین سری موفق از پردازنده‌ها و ریزمعماری‌ها را معرفی کرده است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان

تازه‌ترین دستاورد خانم سو تصاحب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت Xilinx با قیمت ۳۰ میلیارد دلار و مستحکم‌تر کردن هر چه بیشتر جایگاه AMD در بازار پردازنده‌ها، پردازشگرهای گرافیکی و همچنین مدارهای مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر (FPGA) است. او پیش از ملحق شدن به AMD در شرکت‌های بزرگی مثل Freescale Semiconductor، IBM و Texas Instruments - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان - نقش‌های کلیدی داشته است.

سو از دریافت جایزه رابرت نویس و ملحق شدن به لیست افراد تأثیرگذار در صنعت نیمه‌رسانا ابزار خوشحالی کرد و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان - گفت که به تلاش‌ها برای حضور قدرتمند AMD در صنعت نیمه‌هادی ادامه خواهد داد. خانم سو دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی برق از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) است. او بیش از ۴۰ مقاله علمی چاپ کرده و نقش به سزایی در جایگزینی اتصالات آلومینیومی چیپ‌ها با اتصالات مسی بازی کرد. نتیجه این کار تولید چیپ‌هایی با ۲۰ درصد سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتر بود.

جایزه Robert Noyce سال ۱۹۹۰ توسط اتحادیه صنعت نیمه‌رسانا (SIA) برای گرامیداشت خاطره رابرت نویس هم‌مؤسس شرکت‌های Fairchild Semiconductor در ۱۹۵۷، اینتل در ۱۹۶۸ و اتحادیه صنعت نیمه‌رسانا در ۱۹۷۷ ایجاد شد؛ بنابراین بردن آن توسط مدیرعامل AMD کمی کنایه‌آمیز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone