🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37004.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا اپل به دنبال ساخت قلمی با قابلیت طراحی در هواست؟

اخیراً اپل پتنت جدیدی ثبت کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال طراحی قلمی با قابلیت طراحی در هواست. این تکنولوژی به سطوح هوشمند محدود نشده و به کاربران اجازه می‌دهد با این قلم ...

اخیراً اپل پتنت جدیدی ثبت کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - طراحی قلمی با قابلیت طراحی در هواست. این تکنولوژی به سطوح هوشمند محدود نشده و به کاربران اجازه می‌دهد با این قلم روی هوا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز طراحی کنند.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران

پتنت منتشر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده نشان می‌دهد که روش‌های مختلفی برای بررسی و خواندن محتصات این قلم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بکار خواهد رفت. سنسور فشار تعبیه شده در نوک این قلم، دوربین ویدیویی ، حسگر‌های حرکتی و جهت‌یابی یا یک طرح مثلثی الکترومغناطیس یا صدا محور از راهکار‌های احتمالی است که برای مانیتور کردن این قلم طراحی شده است. این مطلب بدین معنی است که کامپیوتر قادر خواهد بود به صورت بی سیم حرکت قلم را به چند روش بررسی زده و محل دقیق آن در فضای سه بعدی را تخمین بزند.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندراناز این رو می‌توان از این قلم برای نوشتن و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا طراحی سه بعدی استفاده کرد. برای مثال کاربر می‌تواند با این گجت یک سیلندر سه بعدی در هوا طراحی کرده تا شکل سه بعدی موردنظر در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کامپیوتر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نقش ببندد.

مفهوم طراحی در هوا شاید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوعی یادآور نسخه‌ای دیجیتالی از قلم‌های 3Doodler باشد. این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - گجت قلمی بود که به کاربران اجازه می‌داد با ذوب کردن مواد پلاستیکی، اشیایی سه بعدی در هوا ایجاد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کنند. این پتنت تیرماه گذشته ثبت شده بود اما اخیراً به صورت عمومی منتشر شده است.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندرانتعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندرانتعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندرانقلم اپل یکی از بهترین استایلوس های موجود در بازار به شمار می رود زیرا علاوه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بر زیبایی ظاهری، عملکرد بسیار خوبی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هم دارد. اما با استفاده از این قلم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - تنها می‌توان روی آیپد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر نمک آبرود استان مازندران - پرو  طراحی کرد. قلم‌های دیگری نیز نظیر قلم S محبوب همراه گلکسی نوت 8 در بازار وجود دارند که با بکار بردن آنها می‌توان به شکل دیجیتالی نوشت یا طراحی کرد اما این اولین گجتی خواهد بود که طراحی بدون سطح را ممکن می‌کند. البته این مطلب هنوز در حد یک پتنت باقی ‌مانده و معلوم نیست که اپل به دنبال ساخت قلمی با قابلیت طراحی در هواست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone