🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29013.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آموزش نصب نسخه جدید اپلیکیشن تپسی در آیفون و آیپد

همانطور که می‌دانید، محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل در زمینه گواهی‌های توسعه‌دهنده سازمانی (که با گواهی انترپرایز هم شناخته می‌شوند) سبب شده که بعضی اپلیکیشن‌های ایرانی برای استفاده در سیستم عامل iOS، مسدود شوند. ...

همانطور که می‌دانید، محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل در زمینه گواهی‌های توسعه‌دهنده سازمانی (که با گواهی انترپرایز هم شناخته می‌شوند) سبب شده که بعضی اپلیکیشن‌های ایرانی برای استفاده در سیستم عامل iOS، مسدود شوند.

تپسی به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها میان ایرانیان، یکی از همین سرویس‌ها بود که قربانی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - سیاست‌های جدید اپل شد. به همین خاطر، سازندگان اپلیکیشن ناچار شدند که با تعویض گواهی انترپرایز اپ، دسترسی به خدمات اپلیکیشن خود را از نو برای کاربران پلتفرم iOS فراهم کنند.

در حال حاضر برای ادامه استفاده از اپلیکیشن تپسی، دو راه خواهید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - داشت: یا از نسخه تحت وب این سرویس استفاده کنید و یا با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - «پاک کردن اپلیکیشن قدیمی» و «نصب مجدد نسخه جدید» از وبسایت مجموعه، به استفاده از خدمات تپسی ادامه دهید.

در ادامه مراحل دانلود و نصب مجدد اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - iOS تپسی را با هم مرور خواهیم کرد. پس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چند نکته پیش از دانلود

تپسی در وبسایت خود و در قسمت دانلود اپلیکیشن iOS، نکات مهمی را یادآوری کرده که پیش از دانلود حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

نسخه‌ی پیشین را از گوشی خود حذف کنید.

● حتماً از مرورگر Safari استفاده کنید.

● بهتر است از اینترنت Wi-Fi استفاده کنید.

سپس نسخه‌ی جدید را دریافت و مراحل زیر را انجام بدهید.

مراحل نصب آخرین نسخه تپسی برای آیفون

در ابتدا با مرورگر سافاری، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - وارد وبسایت تپسی شده و از قسمت دانلود اپلیکیشن مسافر یا اپلیکیشن راننده، روی آیکن مربوط به هر کدام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

در اینجا پیامی روی صفحه ظاهر می‌شود. با فشردن دکمه Install، مراحل نصب آغاز شده و اپلیکیشن روی آیفون یا آیپد شما نصب خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

در این صورت می‌توانید آیکن سیاه رنگ اپلیکیشن تپسی را روی صفحه خانه مشاهده کنید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

اما اپلیکیشن در این وضعیت اجرا نخواهد شد. بلکه می‌بایست در ابتدا تنظیماتی را دستخوش تغییر کنید. برای این کار روی اپلیکیشن Settings اشاره کرده و گزینه General را انتخاب کنید. اینجا وارد بخش Profile & Device Management شوید (در iOS های قدیمی این بخش Device Management نام دارد).

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

در مرحله بعدی، گزینه Seeb Co OU را انتخاب کنید و در نهایت، Trust Seeb Co OU را لمس کنید. 

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

در نهایت در صفحه به نمایش درآمده، گزینه Trust را لمس کنید. کار تمام است. حالا می‌توانید اپلیکیشن تپسی را بدون مشکل اجرا کنید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

استفاده از نسخه تحت وب تپسی

تپسی به غیر از اپلیکیشن موبایل، خدماتش را از طریق نسخه تحت وب هم به شما ارائه می‌کند که می‌توانید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - با مراجعه به این لینک به این خدمات دسترسی پیدا کنید. نسخه تحت وب تپسی تقریبا تمام امکانات اپ موبایل را در اختیارتان قرار می‌دهد، هر چند که نسبت به اپلیکیشن عملکرد کندتری دارد.

جالب است بدانید که می‌توان با یک ترفند ساده، نسخه تحت وب اپلیکیشن‌ها را به صفحه خانه iOS اضافه کرد. برای آشنایی با این ترفند و اعمال آن برای نسخه تحت وب تپسی، توصیه می‌کنیم این مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone