🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33144.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت «نگارش هوشمند» انحصاراً به اپلیکیشن جیمیل در موبایل‌های پیکسل آمد

گوگل اوایل سال جاری میلادی قابلیت «Smart Compose - نگارش هوشمند» را به سرویس جیمیل اضافه کرد اما دسترسی به آن به صرفاً از طریق وب امکان پذیر بود. حالا این قابلیت قرار است به ...

گوگل اوایل سال جاری میلادی قابلیت «Smart Compose - نگارش هوشمند» را به سرویس جیمیل اضافه کرد اما دسترسی به آن به صرفاً از طریق وب امکان پذیر بود. حالا این قابلیت قرار است به موبایل های هوشمند بیاید، اما نه هر موبایلی؛ زیرا آنطور که در مراسم Made By - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Google امروز اعلام شد، نگارش هوشمند قابلیتی انحصاری برای اپلیکیشن جیمیل موبایل های خانواده پیکسل خواهد بود.

پاسخدهی هوشمند یا Smart Reply هم قابلیت مبتنی بر یادگیری ماشینی دیگری است که با درک درون مایه آنچه می نویسید، پیشنهاداتی برای بهبود متن ارائه می دهد. مثلا می توانید تایپ کنید «آدرس من:» و نگارش هوشمند آدرس کامل را به شما پیشنهاد می کند (البته اگر قبلاً چندین بار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از آن آدرس استفاده کرده باشید).

در دمویی که گوگل به نمایش درآورد، با سوایپ از چپ به راست می توان عبارت پیشنهاد شده را در متن قرار داد، اما اجباری به استفاده از پیشنهادات گوگل نیست.

در نهایت گفتنی است که انحصار این قابلیت به موبایل های خانواده پیکسل چندان دور از ذهن و تعجب آور - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیست. دستیار گوگل و هوش مصنوعی گوگل لنز هر دو پیش از اینکه به دست عموم مردسم برسند، کارشان را با موبایل های پیکسل آغاز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کردند. به همین خاطر، احتمالاً - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چندان طول نکشد تا Smart Compose به موبایل غیر پیکسلی شما هم بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone