🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38223.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از قوی ترین پردازنده کوانتومی جهان رونمایی کرد

کمپانی گوگل روز گذشته از بزرگترین پردازنده کوانتومی جهان به نام Bristlecone رونمایی کرد که از توان پردازش ۷۲ کیوبیتی برخوردار است. در کامپیوترهای معمولی برای ذخیره داده و انجام محاسبات از بیت های صفر و یک ...

کمپانی گوگل روز گذشته از بزرگترین پردازنده کوانتومی جهان به نام Bristlecone رونمایی کرد که از توان پردازش ۷۲ کیوبیتی برخوردار است.

در کامپیوترهای معمولی برای ذخیره داده و انجام محاسبات از بیت های صفر و یک استفاده می شود اما در کامپیوترهای کوانتومی به این منظور کیوبیت هایی به کار برده می شوند که می توانند در آن واحد صفر، یک و یا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ترکیبی از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هردو مورد باشند.

تیم تحقیقات کمپانی ساکن مانتن ویو با تقویت پردازنده کوانتومی 9 بیتی خود به این دستاورد رسیده و توانسته پردازنده 50 کیوبیتی IBM را که پیش از این قوی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ترین نمونه بود، از اریکه قدرت به زیر بکشد.تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربییکی از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چالش های اصلی توسعه پردازنده کوانتومی کاهش اختلالاتی به نام «نویز» است که خواندن مقادیر صحیح از کیوبیت ها را با مشکل مواجه می کند.

تا به حال کمترین نرخ خطای پردازنده‌های کوانتومی زیر نیم درصد به ازای هر دو کیوبیت بوده اما گوگل مدعی است نرخ خطای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پردازنده Bristlecone کمتر از این رقم است. مسئولان این کمپانی با انتشار پست زیر هدف خود را از توسعه این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پردازنده چنین بیان کرده اند:

اگر خطای پردازنده کوانتومی به مقدار قابل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قبول برسد، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عملکردی به مراتب قدرتمند از ابرکامپیوترهای فعلی خواهد داشت که از آن با عنوان برتری کوانتومی یاد می شود.

برخی متخصصان عقیده دارند برای دستیابی به این هدف باید پردازنده کوانتومی 100 کیوبیتی توسعه داده شود، با این حال گوگل مدعی است که در برتری کوانتومی سایز معنایی ندارد:

از نظر ما یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پردازنده کوانتومی 49 کیوبیتی که از عمیق مدار بالای 40 و خطای زیر 5 درصد بهره ببرد از ابرکامپیوترهای فعلی قوی تر خواهد بود.

کیبوبیت ها به افزایش کارایی سیستم های محاسباتی منجر شده اند و انتظار می رود در زمینه های از قبیل تحقیقات دارویی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و هواشناسی پیشرفت های چشمگیری را به دنبال داشته باشند.

امروزه شرکت های بزرگ از قبیل گوگل، مایکروسافت، اینتل و غیره در طراحی پردازنده های کوانتومی با هم رقابت تنگاتنگی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone