🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24616.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس زفیروس G14 با پردازنده رایزن 4000 و نمایشگر LED پشت مانیتور معرفی شد

ایسوس در رویداد CES 2020 لاس وگاس از لپتاپ گیمینگ 14 اینچی زفیروس G14 رونمایی کرده که به پردازنده جدید AMD مجهز شده است. ایسوس همچنین این لپتاپ را به یک نمایشگر LED در پشت مانیتور ...

ایسوس در رویداد CES 2020 لاس وگاس از لپتاپ گیمینگ 14 اینچی زفیروس G14 رونمایی کرده که به پردازنده جدید AMD مجهز شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - است. ایسوس همچنین این لپتاپ را به یک نمایشگر LED در پشت مانیتور مجهز کرده که قابلیت نمایش تصاویر گیف را دارد.

ROG زفیروس G14 کوچکترین لپتاپ گیمینگ از سری زفیروس است که مشابه با دیگر محصولات این سری قصد دارد تجربه گیمینگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - را در دستگاهی فوق سبک به ارمغان بیاورد و در عین حال قدرت لازم برای اجرای جدیدترین بازی ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان

زفیروس G14 تنها 1.6 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - کیلوگرم وزن دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - باتری آن با یک بار شارژ تا 10.5 ساعت دوام می آورد. به گفته ایسوس طراحی این مدل به گونه ای است که از طراحی معمول لپ تاپ های گیمینگ فاصله بگیرد. ایسوس نمایشگر ماتریسی AniMe را هم در پشت نمایشگر تعبیه کرده البته این ویژگی تنها در بعضی مدل ها ارائه می شود. این نمایشگر از 12115 مینی LED تشکیل شده که امکان کنترل 256 سطح از روشناییی را در اختیارتان می گذارند. به این ترتیب می تواند فایل های متحرک گیف دلخواه، ساعت، اکولایزرهای موسیقی و ... را نمایش دهد.

زفیروس G14 به پردازنده 45 واتی رایزن 4000 سری H مجهز شده و در بالاترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - مدل امکان انتخاب مدل 4800HS فراهم شده است. کارت گرافیک، انویدیا RTX 2060 است و برای رم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و برای SSD هم تا یک ترابایت در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - است. برای نمایشگر می توانید مدل 14 اینچی با رزولوشن fHD و نرخ رفرش 120 هرتز یا مدل QHD با نرخ رفرش 60 هرتز را انتخاب کنید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس از شارژ USB-PD - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - پشتیبانی می کند تا بتوانید با بار کاری معمول از شارژر 65 واتی USB-C هم استفاده کنید. البته برای استفاده از کارت گرافیک مستقل دستگاه نیاز به آداپتور 180 واتی این لپتاپ دارید. نکته عجیب این که زفیروس G14 از وبکم بی بهره است. انتظار می رود مدل بدون نمایشگر مینی LED این لپ تاپ در اواخر اسفند ماه و مدل مجهز به این نمایشگر چند هفته بعد در فروردین ماه روانه بازار شود. هنوز قیمت این لپ تاپ اعلام نشده است.

علاوه بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - این ایسوس مدل زفیروس G15 را با پردازنده رایزن 4000 به روز کرده است. خریداران این محصول امکان انتخاب مدل های مجهز به وای‌فای 6 و نمایشگر 240 هرتزی را هم دارند. زفیروس G15 در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر لاهیجان استان گیلان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone