🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17561.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

Portwell از مادربوردی با ۲۰ پورت USB 3.2 رونمایی کرد

شرکت «Portwell» اخیرا از یک مادربورد جدید به نام «PEB-9783G2AR» رونمایی کرده که از ۲۰ پورت USB 3.2 Gen 1 بهره می‌برد. این مادربورد به صورت بومی از این ۲۰ پورت پشتیبانی می‌کند، بنابراین در ...

شرکت «Portwell» اخیرا از یک مادربورد جدید به نام «PEB-9783G2AR» رونمایی کرده که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - از ۲۰ پورت USB 3.2 Gen 1 بهره می‌برد.

این مادربورد به صورت بومی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - از این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - ۲۰ پورت پشتیبانی می‌کند، بنابراین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - در آن از جداکننده یا هاب استفاده نشده و کاربر به پهنای باند کامل رابط USB 3.2 Gen 1 در تمام پورت‌ها دسترسی پیدا می‌کند، با این حال هردو چیپست حداکثر از ۸ پورت USB 3.2 Gen 2، دو پورت USB 3.2 Gen 1 و ۴ پورت USB 2.0 پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد Portwell برای دستیابی به این ۲۰ پورت، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - مسیرهای چیپست را به ۶ پورت SATA اختصاص داده و آن‌ها را برای پورت USB مورد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - استفاده قرار داده، چرا که این مادربورد تنها دارای دو پورت SATA3 است.

Portwell این مادربورد را مناسب سرورها و ورک‌استیشن‌ها معرفی کرده و به همین علت با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - چیپست W480E و Q470E که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - قادر به پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i3/i5/i17 هستند، از راه می‌رسد. علاوه بر این پردازنده‌ها، مادربورد PEB-9783G2AR از پردازنده‌های نسل دهم خانواده Xeon W نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود این موارد، این مادربورد جدید قادر به پشتیبانی از تمام پردازنده‌های نسل دهم اینتل و Xeon W نبوده و حداکثر از ۱۰ هسته و توان حرارتی ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان

این مادربورد حداکثر قادر به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت رم از نوع - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - DDR4-2666 است و مشابه مادربوردهای سرور، از حافظه ECC نیز پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - می‌کند. Portwell در این مادربورد از فرم فکتور «FlexATX» استفاده کرده که ترکیبی از مشخصات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - «ATX» و «microATX» محسوب می‌شود.

پورت‌های ورودی و خروجی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - پشتی شامل دو پورت اترنت RJ45، پورت صدا، دو پورت دیسپلی پورت ۱.۴ و پورت HDMI می‌شود.

در حالت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - کلی وجود ۲۰ پورت USB روی یک مادربورد برای مصرف‌کننده عادی کارایی ندارد، با این حال برای ماینرها یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود و آن‌ها می‌توانند تا ۲۰ GPU را به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - یک مادربورد متصل کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - Portwell اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این مادربورد منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone