🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35597.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حالت تصویر در تصویر یوتوب برای کاربران بیشتری در دسترس قرار گرفت

اگر به خاطر داشته باشید یوتوب TV اواخر نوامبر ۲۰۱۷ از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران اندروید ۸.۰ اوریو خبر داد. این خصوصیت کاربردی اندکی بعد برای سرویس استریمینگ Red (که حالا با نام‌های ...

اگر به خاطر داشته باشید یوتوب TV - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اواخر نوامبر ۲۰۱۷ از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران اندروید ۸.۰ اوریو خبر داد. این خصوصیت کاربردی اندکی بعد برای سرویس استریمینگ Red (که حالا با نام‌های Premium و Music شناخته می‌شوند) هم منتشر شد.

به لطف قابلیت تصویر در تصویر می‌توانید ویدیوهای در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حال پخش را گوشه صفحه مینیمایز کنید تا ضمن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ادامه تماشا بتوانید به کارهای دیگرتان هم برسید؛ مثلا اینکه به دنبال ویدیوهای دیگر بگردید یا تغییری را در تنظیمات برنامه انجام دهید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تا امروز، خصوصیت تصویر در تصویر فقط در اختیار کاربرانی قرار داشت که جزو افراد حق اشتراک پرداز در سرویس‌های یوتوب بودند. اما اخیرا عده‌ای از کاربران معمولی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آمریکا و چند کشور دیگر گزارش داده‌اند که دسترسی به این خصوصیت برای آن‌ها نیز آزاد شده است.

در صورتی که حالت تصویر در تصویر در تنظیمات سیستم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عامل و یوتوب فعال شده باشد، کاربران می‌توانند هنگام پخش یک ویدیو دکمه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بازگشت را بزنند تا به طور خودکار شاهد مینیمایز شدن آن در گوشه صفحه باشند.

البته نکته عجیب اینجاست که هنوز همه موزیک ویدیوهای یوتوب از این قابلیت پشتیبانی به عمل نمی‌آورند. یوتوب انتشار قابلیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصویر در تصویر را برای کاربران دسکتاپ آغاز کرده، و به نظر می‌رسد که به زودی کلیه کاربران iOS و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اندروید بتوانند قادر به تجربه آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone