🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15012.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت Insights را برای ویدیوهای ریلز و لایو معرفی کرد

اینستاگرام قابلیت «Insights» را که میزان مشارکت و تعامل مخاطبین با محتوا را نشان می‌دهد، به ویدیوهای «ریلز» و لایو اضافه کرد. بررسی میزان تعامل و مشارکت کاربران، یکی از موضوعات مهم و مورد توجه ...

اینستاگرام قابلیت «Insights» را که میزان مشارکت و تعامل مخاطبین با محتوا را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - نشان می‌دهد، به ویدیوهای «ریلز» و لایو اضافه کرد.

بررسی میزان تعامل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - و مشارکت کاربران، یکی از موضوعات مهم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - و مورد توجه تولیدکنندگان محتواست و اینستاگرام برای آنکه داده‌های کاربردی را در اختیار تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی ریلز و لایو این شبکه اجتماعی قرار دهد، قابلیت Insights را برای آن‌ها ارائه می‌کند.

کاربران اینستاگرام می‌توانند  از طریق صفحه Insights، از میزان محبوبیت محتواهای ویدیویی ریلز و ویدیوهای لایو مطلع شوند. در این صفحه اطلاعات خوبی شامل تعداد بازدیدها، لایک‌‌ها، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ذخیره ویدیو و سایر اطلاعات تعاملی در مورد ویدیوهای ریلز نمایش داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - می‌شود. در مورد ویدیوهای لایو نیز، اطلاعاتی همچون تعداد نظرات و بیشترین بازدید همزمان نمایش داده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان

کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - برای استفاده از این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - قابلیت باید از طریق منوی کشویی گوشه بالا سمت راست، وارد صفحه Account Insights شوند. اطلاعات این صفحه میزان تعامل و مشارکت کاربران را در محتوای تهیه شده به خوبی نشان می‌دهد تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - صاحب حساب کاربری بتواند از طریق این اطلاعات با سلایق کاربران بیشتر آشنا شده و ارزیابی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - میزان موفقیت خود در محتواهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - تهیه شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - را به دست آورد.

این شبکه اجتماعی محبوب از ماه آینده گزینه‌های جدیدی را به صفحه Insights اضافه خواهد کرد تا کاربران بتوانند داده‌های بیشتری را مورد بررسی قرار دهند و حتی امکان مشاهده داده‌ها در بازه‌های زمانی ۷ تا ۳۰ روز نیز فراهم شود. همچنین اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در دسترس کاربران نسخه دسکتاپ نیز قرار دهد.

در حال حاضر این قابلیت جدید در دسترس همه کاربران اینستاگرام قرار ندارد ولی به زودی کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - قابلیت کاربردی و جدید استفاده کرده و بروزرسانی‌های بعدی نیز از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهند بود. اینستاگرام قصد دارد با اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی بتواند به نیازهای کاربران خود پاسخ دهد و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر املش استان گیلان - همچنان محبوبیتش را میان آن‌ها حفظ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone