تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41516.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی «Red» سنسور «Monstro 8K VV» را معرفی کرد

کمپانی «رد» که در زمینه تولید دوربین فعالیت دارد سنسور جدید «Monstro 8K» را برای دوربین های سری «Weapon» معرفی کرد. سنسور جدید Monstro 8K با برخورداری از قابلیت ضبط ویدئوهای 8K با نرخ 60 فریم ...

کمپانی «رد» که در زمینه تولید دوربین فعالیت دارد سنسور جدید «Monstro - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 8K» را برای دوربین های سری «Weapon» معرفی کرد.

سنسور جدید Monstro 8K با برخورداری از قابلیت ضبط ویدئوهای 8K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تصاویر را با رزولوشن فوق العاده 35.4 مگاپیکسل به ثبت می رساند.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیانتقال داده ها با سرعت 300 مگابایت بر ثانیه و ثبت همزمان تصاویر با فرمت های Redcode RAW، ProRes و Avid DNxHD/HR از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار می رود.

اگرچه Monstro 8K با سنسور قبلی این شرکت یعنی «Dragon» روی کاغذ تفاوت چندانی ندارد اما از بازه دینامیکی گسترده تر بهره برده و جزئیات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایه ها را نیز بهتر ثبت می کند.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاز طرف دیگر این سنسور به سیستم پردازش تصویر بهبود یافته (IPP2) رد مجهز است که به گفته این شرکت با مدیریت بهتر رنگ‌ های دریافتی و بهبود الگوریتم ها می تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

دوربین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جدید Weapon مجهز به این سنسور با بدنه معمولی 79 هزار دلار و با بدنه فیبر کربن 109 هزار دلار قیمت دارد.

علاوه بر این برای تجهیزات جانبی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از قبیل لنز، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باتری، نمایشگر، حافظه، توسعه دهنده I/O باید هزینه اضافه بپردازید. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سنسور از زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همساز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone