🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14751.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با Quick Share انتقال فایل بین گوشی و لپ‌تاپ گلکسی بوک را ممکن می‌کند

قابلیت Quick Share یک سرویس اشتراک‌گذاری فایل در فواصل نزدیک است که سامسونگ اولین بار آن را همراه با گوشی‌های گلکسی خود معرفی کرده بود. این قابلیت تا حدی شبیه Wi-Fi Direct عمل می‌کند و ...

قابلیت Quick Share یک سرویس اشتراک‌گذاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - فایل در فواصل نزدیک است که سامسونگ اولین بار آن را همراه با گوشی‌های گلکسی خود معرفی کرده بود. این قابلیت تا حدی شبیه Wi-Fi Direct عمل می‌کند و حالا به شما اجازه می‌دهد تصاویر، فایل‌ها، ویدیوها، لینک‌ها و غیره را بین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - لپ‌تاپ‌ها و سایر محصولات گلکسی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، جابه‌جا کنید.

سرویس Quick Share سازوکار اشتراک‌گذاری فایل بین دستگاه‌های سامسونگ را ساده‌تر می‌کند. این قابلیت نیاز به وجود کابل فیزیکی یا اینترنت برای ایجاد ارتباط بین دستگاه‌ها را از بین می‌برد. در گذشته انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی تا حدی سخت و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - چالش‌برانگیز بود. ولی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - حالا Quick Share به شما اجازه می‌دهد به راحتی بین موبایل‌های گلکسی و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - سری لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو انواع فایل‌ها را جابه‌جا کنید.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان

با کمک Quick Share دستگاه‌ها به‌صورت محلی به هم وصل می‌شوند. به همین دلیل حتی بدون اتصال اینترنت می‌توانید فایل‌های سنگین خود را منتقل کنید. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تعیین کند که بقیه امکان مشاهده دستگاه او - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - را داشته باشند یا نه. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - امکان پیکربندی این تنظیمات در دو حالت Everyone و Contacts وجود دارد تا به ترتیب بتوانید به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بیجار استان کردستان - همه یا فقط مخاطبان خودتان اجازه دهید برای شما فایل بفرستند.

سرویس Quick Share به‌صورت انحصاری فقط در دسترس محصولات سامسونگ قرار می‌گیرد. بنابراین برای استفاده از آن به لپ‌تاپ‌های گلکسی و گوشی‌های گلکسی نیاز دارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone