🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33139.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دولت ایالات متحده دستکاری شدن سرورهای اپل و آمازون را انکار می کند

خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده بود که هکرهای چینی موفق شده اند به شرکت های آمریکایی از جمله اپل و آمازون نفوذ کنند اما اپل و آمازون این موضوع را نفی کرده اند و حالا وزارت امنیت ...

خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده بود که هکرهای چینی موفق شده اند به شرکت های آمریکایی از جمله اپل و آمازون نفوذ کنند اما اپل و آمازون این موضوع را نفی کرده اند و حالا وزارت امنیت میهن ایالات متحده هم اعلام کرده که این موضوع صحت ندارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ برای این منظور از چیپ های بسیار ریزی به اندازه یک دانه برنج روی مادربوردهای سرور شرکت سوپرمایکرو استفاده شده بود که ظاهراً در زنجیره تأمین روی این تجیهزات قرار گرفته بودند. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - حتی گفته شده بود این چیپ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - که به اندازه نوک یک مداد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - تیز شده هستنند دارای حافظه و قدرت پردازش و ارتباط با شبکه اند و می تواند به هکرها امکان نفوذ به شبکه های متصل به بُردهای آلوده را بدهند.

این خبرگزاری اعلام کرده بود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - که 30 شرکت و تعدادی سازمان دولتی از مادربوردهای دستکاری شده استفاده می کنند. حتی به نظر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - می رسید بازرسی های انجام شده در ایالات متحده نیز این موضوع را تأیید کرده اند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان
مادربوردهای آلوده توسط - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - شرکت آمریکایی سوپر مایکرو ساخته شده اند اما فرایند تولید آنها به چین محول شده است. بر اساس گزارش بلومبرگ از سال 2015 مشکلاتی در این رابطه در مادربوردهای مذکور مشاهده شده بود. ادعا شده که چیپ کشف شده، در طراحی اولیه مادربورد وجود نداشته و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - به نظر می آید با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - نفوذ به کارخانه های سوپرمایکرو روی مادربوردها قرار داده شده است.

اپل همچنین در نامه ای به مقامات کنگره ایالات متحده با تأکید بر نفی موضوع اعلام کرده که هیچ نشانه ای از دستکاری نیافته است.

اما حال روزارت امنیت میهن اعلام کرده که از موضوع گزارش آگاه است:

«مشابه با همکارانمان در بریتانیا، مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا، در حال حاظر ما هیچ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - دلیلی برای تردید در بیانیه شرکت هایی که در این موضوع ذکر شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - اند (سوپرمایکرو، اپل و آمازون) نداریم. زنجیره تأمین فناوری اطلاعات و ارتباطات هسته مأموریت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - امنیت سایری وزارت امنیت میهن است و ما به تأمین امنیت و یکپارچگی فناوری متعهد هستیم که آمریکایی ها و دیگران در سراسر جهان به طور فزاینده ای بر آن تکیه می کنند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone