🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29006.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو: مودم روتر ایسوس DSL-AC88U

تا پیش از این حتماً واژه پرچمدار را بیشتر برای گوشی ها شنیده اید اما باید مودم روتر ایسوس DSL-AC88U را در بین رقبا با صفت پرچمدار همراه کنیم. این دستگاه، مودم ADSL را با روتر ...

تا پیش از این حتماً واژه پرچمدار را بیشتر برای گوشی ها شنیده اید اما باید مودم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - روتر ایسوس DSL-AC88U را در بین رقبا با صفت پرچمدار همراه کنیم. این دستگاه، مودم ADSL را با روتر وای فای قدرتمند و قابلیت های کاربردی ترکیب کرده است. محصول نه چندان جدید ولی کم رقیب ایسوس می تواند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - گزینه اول کاربرانی باشد که در پی مودم روتری پریمیوم و با امکانات فراوان هستند.

ایسوس این محصول را بر اساس مدل قدیمی تر RT-AC88U طراحی کرده؛ روتری که فاقد مودم ADSL بود اما در عوض از 8 درگاه LAN (به جای 4 درگاه در مدل DSL) بهره می برد. در مدلی که در این مطلب قصد داریم نگاهی به ویژگی هایش داشته باشیم، برخی از قابلیت های عمدتاً کم استفاده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - تر روتر RT-AC88U حذف شده است.

طراحی

ایسوس DSL-AC88U طراحی ظاهری RT-AC88U را وام - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - گرفته است: بدنه مشکی با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - خطوط - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - زاویه دار متعدد. علاوه بر این حفره هایی در قاب بالایی به چشم می خورد که بیشتر از اینکه کاربردی برای دفع حرارت داشته باشند، زیبایی دستگاه را دو چندان کرده اند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

وزن دستگاه 795 گرم و ابعادش بزرگ و دست و پاگیر است. روتر از بخش انتهایی هایی تا جلو شیب ملایمی دارد. ظاهر قاب بالایی بدنه با یک روکش مات پوشیده شده و  همین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - قسمت میزبان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - چراغ های LED پر تعداد کارکرد روتر است. 4 آنتن با ترکیب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - رنگ های مشکلی و قرمز هم ظاهر خشن و گیمینگ مودم روتر را کامل می کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

در پشت روتر 4 درگاه شبکه LAN در کنار یک درگاه WAN (همه با پشتیبانی از سرعت یک گیگابیت بر ثانیه) و یک درگاه DSL به چشم می خورند. یک درگاه USB 2.0، کلید خاموش و روشن، پورت شارژر 19 ولتی و کلیدهای WPS و ریست از موارد دیگر موجود در پشت دستگاه هستند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

دو عدد از آنتن ها به بخش پشتی و دو تای دیگر به کناره های دستگاه وصل می شوند. آنتن ها از محل اتصال امکان تنظیم به صورت 360 درجه را دارند اما با بازویی که برایشان در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - نظر گرفته شده می توانید بین 3 حالت صفر، 45 یا 90 درجه آنها را تنظیم کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

در جلوی دستگاه هم شاهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - کلیدهای خاموش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - کردن LED های روتر و غیر فعال کردن وای فای در سمت راست و درگاه USB 3.0 در سمت چپ هستیم. پورت USB 3.0 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - در پشت یک درپوش مخفی می شود و اتفاقاً یکی از نکات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - منفی طراحی به همین بخش بر می گردد. اگر ظریف ترین حافظه های فلش موجود در بازار را هم به این درگاه وصل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - کنید باید با موضوع باز ماندن درب که به ظاهر زیبا و قرینه روتر لطمه می زند، کنار بیایید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

از آنجایی که دستگاه فاقد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - هر گونه فن است، در زیر دستگاه حفره های متعددی برای انتقال حرارت در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

امکانات و قابلیت ها

ایسوس DSL-AC88U که بیش دو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - سال از زمان عرضه اش می گذرد، تقریباً هر آنچه از یک مودم روتر خانگی پیشرفته انتظار دارید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - (و شاید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - فراتر از آن) را در اختیارتان می گذارد. پردازنده ای دو هسته ای در کنار 512 مگابایت رم به این محصول ایسوس نیرو می دهند و رابط کاربری دستگاه، ASUSWRT در عین کامل بودن روان اجرا می شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

در اولین راه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - اندازی می توانید به سادگی تنظیمات اساسی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - اولیه از جمله نوع اتصال به اینترنت، امنیت وای فای، نام کاربری و پسورد رابط وب روتر را تنظیم کنید. البته بعد از پیکربندی هم به این گزینه ها دسترسی دارید.

مودم DSL

مودم با استاندارد معمول این روزهای ایران یعنی ADSL2 سازگار است. اما چند سالی است که استانداردهای جدیدتر از جمله VDSL هم به کشورمان راه یافته و اکنون در بسیاری از مجتمع های مسکونی شرکت های متعددی این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - سرویس را به کاربران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - ارائه می دهند. ADSL2 از نظر تئوری دستیابی به حداکثر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - سرعت دانلود 24 مگابیت بر ثانیه را ممکن می کند اما با مودم روتر ایسوس با استاندارد VDSL2 امکان رسیدن به سرعت دانلود و آپلود 300 و 100 مگابیت بر ثانیه فراهم می شود. نهایت سرعت مودم اما با استاندارد G.fast به دست می آید: دانلود و آپلود 900 و 500 مگابیت بر ثانیه.

با اینکه اکنون در ایران استانداردهای ADSL بیش از بقیه رواج دارند اما اگر در مکان شما VDSL ارائه می شود این محصول ایسوس قطعاً نیاز شما به عنوان یک مودم را بر آورده می کند. در کنار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - این ها اگر در آینده استاندارد G.fast هم ارائه شد، نیازی به خرید یک دستگاه جداگانه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - نخواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

البته باید اشاره کرد که VDSL و خصوصاً G.fast در مقایسه با ADSL محدودیت فاصله با ارائه دهنده سرویس بیشتری دارند. ADSL به طور معمول امکان ارائه اینترنت تا فاصله 5 کیلومتری را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - دارد اما این میزان برای VDSL و G.fast به ترتیب به یک کیلومتر و نیز 500 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - متر می رسد.

وای فای 802.11AC و درگاه های گیگابیتی

استانداردهای وای فای پشتیبانی شده توسط این روتر 802.11ac است. نهایت سرعت شبکه وای فای دستگاه به 3167 مگابیت بر ثانیه برای هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز می رسد. حداکثر پهنای باند روی باند 2.4 گیگاهرتز 1000 مگابیت بر ثانیه و برای فرکانس 5 گیگاهرتز تا 2167 مگابیت بر ثانیه است. فناوری MU-MIMO هم ارسال و دریافت داده ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - توسط چندین دستگاه به طور همزمان را تضمین می کند.

امکان سوییچ خودکار بین چند لاین اینترنت

Dual WAN قابلیتی است که تقریباً همیشه شما را به اینترنت متصل نگه می دارد. با استفاده از این امکان در صورتی که یکی از خط های اینترنت شما قطع شود، روتر به صورت خودکار اینترنت شما را از طریق خطی دیگر متصل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - می کند. به عنوان مثال تصور کنید اینترنت اصلی از طریق ADSL تأمین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - می شود و در عین حال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - می خواهید حتی با قطع شدن این خط، باز هم به اینترنت دسترسی داشته باشید. کافی است یک دانگل سیم کارت خور USB (تنها مدل های پشتیبانی شده) را به روتر وصل کنید تا با تنظیماتی ساده نقش خط دوم اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - را ایفا کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

روتر می تواند به صورت خودکار قطع شدن خط اول را تشخیص داده و به اینترنت دانگل سوییچ کند. هرگاه هم که اینترنت خط اول دوباره برقرار شد، به لاین اول سوییچ می کند (البته این قابلیت انتخابی است). ایسوس DSL-AC88U می تواند اینترنت را از طریق DSL، دانگل یا دستگاه دیگری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - به درگاه WAN متصل شده بین دیوایس های شما به اشتراک بگذارد.

قابلیت مهم دیگر روترهای پرچمدار ایسوس Load Balance است. با استفاده از این قابلیت می توانید به طور همزامان از هر دو خط اینترنت استفاده کنید؛ به گونه ای که ترافیک کل اینترنت به نسبت مشخص روی دو خط تقسیم شود. البته جای این قابلیت در DSL-AC88U خالی است.

قابلیت های متنوع درگاه های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - USB

شرکت تایوانی در زمینه قابلیت های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - مرتبط با USB از سال ها قبل هم از بسیاری رقبا جلوتر بود. با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - اتصال هارد دیسک اکسترنال یا حافظه فلش به لطف بهره مندی از پروتکل های FTP، سامبا و ... می توانید فایل هایتان را روی شبکه یا اینترنت به اشتراک بگذارید. پرینترهای سازگار هم با اتصال به درگاه USB امکان به اشترک گذاری در شبکه را دارند. این موضوع خصوصاً برای پرینترهای قدیمی تر که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - فاقد ماژول شبکه LAN یا وای فای هستند کاربردی به نظر می رسد. امکان استفاده از دانگل های USB سیم کارت خور هم ویژگی دیگری است که به آن اشاره کردیم.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

قابلیت جالب دیگر دانلود مستر است که در واقع یک ابزار دانلود فایل توسط خود روتر محسوب می شود. تصور کنید کامپیوتر خود را خاموش کرده اید و می خواهید دانلودهای شبانه تان با روتر انجام شود. کافی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - است لینک فایل ها را از قبل در دانلود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - مستر وارد کنید تا روی حافظه USB متصل به روتر دانلود شوند. این قابلیت همچنین برای فایل های تورنت کاربرد دارد.

تقسیم بندی پهنای باند برای تک تک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - کاربران

مدیریت ترافیک QoS در روتر ایسوس اعمال محدودیت بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - اساس سرویس ها و مک آدرس کاربران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - را ممکن می کند. البته محدودیت های این قابلیت، روتر را به گزینه ای خانگی بدل می کند و به دلیل سادگی بیش از حد نباید روی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده آن برای شرکت های بزرگ حساب کنید.

یکی از امکاناتی که جای خالی آن در DSL-AC88U احساس می شود WTFast است. پینگ مناسب از دغدغه های گیمرها در بازی های آنلاین است. گاه زمان بالا یا نوسان پینگ و گاهی هم لگ های مرتبط با اینترنت مشکل ساز می شود. ایسوس به منظور حل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - این مشکلات قابلیتی به نام WTFast را در برخی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - روترهای خود ارائه کرده که با متصل کردن کاربر به شبکه اختصاصی نزدیک به سرور بازی، نوید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - رفع مشکلات زمان پینگ، تغییرات شدید آن و نیز از دست رفتن بسته ها (Packet Loss) را می دهد. این قابلیت در مدل هایی از جمله RT-AC88U ارائه شده البته مدل DSL فاقد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - آن است.

محافظت از دستگاه های متصل با راهکار ترندمیکرو

ایسوس برای توسعه فایروالِ روترهای پرچمدار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - با شرکت امنیتی ترندمیکرو همکاری کرده. بخش AiProtection شبکه به طور دائمی مانیتور می شود تا بد افزارها، ویروس ها، سایت های مخرب و سایر تهدیدات تشخیص داده شوند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

این سیستم شامل 4 فاز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - کلی است. فاز اول به شما کمک می کند ریسک های امنیتی روتر را که با تغییرات در تنظیمات می توانید رفع کنید بیابید. در فاز دوم سایت های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - مخرب مسدود می شوند. در صورتی که کاربر تلاش کند با مرورگر به چنین سایت هایی وارد شود، روتر به جای صفحه اصلی سایت، اخطاری مبنی بر مسدود شدن را در مرورگر نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان

فاز سوم، از حملات اسپم و محروم سازی از سرویس (DDoS) به هر یک از دستگاه های متصل به شبکه جلوگیری می کند. علاوه بر این بسته های داده ورودی مخرب مسدود می شوند تا شبکه از حمله - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - در امان باشد. در نهایت در فاز آخر روتر مانع از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - آلوده کردن دستگاه های دیگر توسط سایر دیوایس های آلوده شبکه شما می شوند.

سخن پایانی

مودم روتر DSL-AC88U جدیدترین استانداردهای DSL - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - را با امکانات روترهای پرچمدار ایسوس (از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - جمله AiProtection و درگاه های USB متعدد) ترکیب کرده. این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - محصول برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - به دنبال دستگاهی پریمیوم هستند و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کنگاور استان کردستان - در عین حال قرار نیست در چند سال آینده آن را با مدل جدیدتری جایگزین کنند.

مودم روتر ایسوس DSL-AC88U با گارانتی 3 ساله شرکت آونگ عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone