تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13232.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از پردازنده‌های دسکتاپی نسل یازده Rocket Lake-S رونمایی کرد

اینتل از نسل یازدهم پردازنده‌های دسکتاپی خود با اسم رمز Rocket Lake-S رونمایی کرد. این سری از فرآیند نسبتاً منسوخ شده ۱۴ نانومتری استفاده کرده و با وعده بهبود قابل ملاحظه عملکرد در برخی بازی‌ها ...

اینتل از نسل یازدهم پردازنده‌های دسکتاپی خود با اسم رمز Rocket Lake-S رونمایی کرد. این سری از فرآیند نسبتاً منسوخ شده ۱۴ نانومتری استفاده کرده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - و با وعده بهبود قابل ملاحظه عملکرد در برخی بازی‌ها از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - حدود دو هفته دیگر روانه بازار می‌شوند.

پردازنده پرچمدار این سری، Core i9-11900K با ۸ هسته، ۱۶ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - ترد و فرکانس بالاتر تا ۵.۳ گیگاهرتز است. این مدل همچنین از رم DDR4 با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۲۰ مسیر PCIe 4.0 پشتیبانی کرده و با چیپست‌های سری ۴۰۰ اینتل سازگار (Backwards compatible) است.

این پردازنده، حداقل روی کاغذ، از مدل سال قبل یعنی Core i9-10900K با ۱۰ هسته و ۲۰ ترد، کمی ضعیف‌تر است، چون اینتل برای اولین بار پس از بالغ بر نیم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - دهه از معماری جدیدی برای پردازنده‌های دسکتاپی خود به نام Cypress Cove استفاده کرده است. این معماری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - سرانجام جانشین ریزمعماری Skylake شده که اینتل از سال ۲۰۱۵ و نسل ششم پردازنده‌های خود در حال استفاده از آن است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان

البته Cypress Cove یک ریزمعماری کاملاً جدید نبوده و در واقع از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - همان فناوری‌ها - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - و طرح‌های Willow Cove برخوردار است که اینتل در نسل یازدهم پردازنده‌های ۱۰ نانومتری Tiger Lake استفاده می‌کرد و حالا آن‌ها را به فرآیند ۱۴ نانومتری پورت کرده است. از آنجا که این طرح‌ها برای پردازنده‌های ۱۰ نانومتری هستند، اینتل در مقیاس پذیری آنها برای چیپ‌های ۱۴ نانومتری محدودیت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد، به همین دلیل سالانه تعداد هسته‌ها کمتر می‌شود.

البته اینتل می‌گوید پردازنده‌های جدید عملکرد بهتری (دستکم در برخی موارد) از نسل دهم دارند. برای مثال، بنچمارک‌های این شرکت نشان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌دهند که پردازنده i9-11900K در بازی‌هایی مثل Gears 5، Grid 2019، Microsoft Flight Simulaor و  Total War: Three Kingdoms، بین ۸ تا ۱۴ درصد عملکرد بهتری در مقایسه با پردازنده سال قبل i9-10900K دارد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان

اینتل اضافه می‌کند که این چیپ از پردازنده پرچمدار Ryzen 9 5900X نیز در عناوین یاد شده بهتر عمل می‌کند (البته با فاصله کمتر بین 3 تا 11 درصد.) البته تمامی تست های اینتل با رزولوشن 1080p انجام شده‌اند، بنابراین باید برای تست‌های جامع‌تر، بازی‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - بیشتر و به خصوص رزولوشن 4K، منتظر ماند.

اینتل اضافه می‌کند که معماری جدید، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - عملکرد پردازشگر گرافیکی مجتمع را به لطف پردازشگر جدید Xe تا ۵۰ درصد نسبت به سری Gen9 بهبود داده است. البته از آنجا که این پردازنده‌ها به احتمال زیاد با کارت‌های گرافیکی مجزا کوپل خواهند شد، این پیشرفت چندان قابل ملاحظه نیست.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان

از دیگر قابلیت‌های پردازنده‌های نسل یازدهم دسکتاپی اینتل می‌توان به Resizable BAR برای بهبود فریم ریت در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - کارت‌های گرافیک سازگار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - انویدیا و AMD، پشتیبانی از USB 3.2 Gen 2x2 با سرعت ۲۰ گیگابیت بر ثانیه و همچنین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - Thunderbolt 4 و رم DDR4-3200 اشاره کرد. اینتل همچنین با اضافه کردن چهار مسیر ارتباطی Gen 4 PCIe، تعداد آن‌ها را به ۲۰ رسانده است.

اینتل در کنار رونمایی از چیپ‌های جدید، از مادربردهای سری ۵۰۰ رونمایی کرد که چیپ‌های Rocket Lake-S علاوه بر آنها، با مادربردهای سری ۴۰۰ نیز سازگار خواهند بود. اورکلاک چیپ‌های جدید با استفاده از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان - نسخه بازطراحی شده برنامه Extreme Tuning Utility نیز تا حدی امکان پذیر است.

پردازنده‌های دسکتاپی نسل یازده اینتل از حدود دو هفته دیگر (۳۰ مارس) به بازار عرضه می‌شوند. مشخصات این سری را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نجف آباد استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرخاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ میشه بگید مرکز شما منطقه میرزاخان نجف آباد سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در میرزاخان شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone