🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38057.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه هوش مصنوعی گوگل را به چالش بکشیم

یکی از چالش بر انگیز ترین حوزه های هوش مصنوعی، ایجاد توانایی درک زبان طبیعی توسط کامپیوترها است. گوگل پیش از این درک زبان را از طریق قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Reply) برای جیمیل فراهم کرده ...

یکی از چالش بر انگیز ترین حوزه های هوش مصنوعی، ایجاد توانایی درک زبان طبیعی توسط کامپیوترها است. گوگل پیش از این درک زبان را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - از طریق قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Reply) برای جیمیل فراهم کرده بود. به لطف این امکان با استفاده از یادگیری ماشینی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - (شاخه ای از هوش مصنوعی) پاسخ های احتمالی با توجه به محتوای ایمیل دریافتی به کاربر پیشنهاد داده می شد.

اکنون گوگل پا را یک قدم فراتر گذاشته و با ارائه دو برنامه «تجارب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - معنا شناسی» (Semantic Experiences) قصد دارد قدرت هوش مصنوعی برای یافتن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - ارتباط بین کلمات را به نمایش بگذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان

برنامه اول که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - در واقع یک بازی سرگرم کننده است، از طریق وبسایت Semantris در دسترس است. در این بازی کاربر باید از بین کلمات نمایش داده شده، یک کلمه مرتبط با آنها را وارد کند، به نحوی که بیشترین ارتباط معنایی با آن را داشته باشد. بسته به اینکه این ارتباط تا چه حد باشد، امتیازی به کاربر داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - می شود و کلمه مرتبط حذف شده و نمونه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - جدیدی جایگزین آن می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان

Semantris دو روش بازی را در اختیار کاربر قرار می دهد: «Arcade» و «Blocks». - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - عمده ترین تفاوت این روش ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - زمان بندی مربوط است. در حالی که Arcade محدودیت زمانی برای بازی تعیین می کند، ولی Blocks چنین محدودیتی ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان

برنامه دوم که «Talk to Books» نام گرفته به کاربر در یافتن کتاب های مرتبط با موضوع مورد جستجو کمک می کند. به عبارت دیگر هنگامی که کاربر جمله یا عبارتی را در بخش مرتبط وارد می کند، کتاب هایی که شامل این موارد یا موضوعات مرتبط هستند، نمایش داده می شوند. به گفته گوگل این برنامه بر اساس مدل هایی ایجاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - که به واسطه میلیاردها جمله مشابه با آنچه در محاوره ها به کار می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنندج استان کردستان - روند، آموزش دیده اند.

گوگل در واقع در برنامه تجارب معنا شناسی خود قصد دارد نشان دهد که چگونه می توان از قابلیت های یادگیری ماشین برای توسعه اپلیکیشن ها بهره گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone