🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16278.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تلاش سناتورهای آمریکایی برای اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه بزرگترین تولیدکننده تراشه‌ چین

دو نماینده کلیدی جمهوری خواه خواستار اعمال تحریم‌های گسترده‌تری علیه بزرگترین تولیدکننده تراشه‌ چین شده‌اند؛ به گونه‌ای که این کمپانی را از دسترسی به فناوری‌های پیشرفته آمریکا بیش از پیش محروم کند. دولت ترامپ دو ...

دو نماینده کلیدی جمهوری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - خواه خواستار اعمال تحریم‌های گسترده‌تری علیه بزرگترین تولیدکننده تراشه‌ چین شده‌اند؛ به گونه‌ای که این کمپانی را از دسترسی به فناوری‌های پیشرفته آمریکا بیش از پیش محروم کند.

دولت ترامپ دو هفته قبل نام بزرگترین تولیدکننده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - تراشه چین یعنی SMIC و شرکت ملی «نفت فلات قاره چین» (CNOOC) به لیست سیاه وزارت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - دفاع اضافه کرد. با توجه به این تحریم سرمایه‌گذاران آمریکایی از سال آینده میلادی نمی‌توانند سهام این شرکت‌ها را خریداری کنند؛ با این وجود این اقدام نمایندگان مجلس در آمریکا را راضی نکرده و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - آنها به دنبال اعمال فشار بیشتر بر SMIC هستند.

آنطور که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - رویتزر می‌گوید «مارکو روبیو»، سناتور برجسته جمهوری خواه و «مایکل مک‌کال» نماینده با سابقه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - تگزاس مدعی شده‌اند که لیست سیاه مذکور به اندازه کافی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - جامع نیست و باید شامل موارد گسترده‌تری شود. این در حالی است که به گفته «ویلبر راس»، وزیر بازرگانی آمریکا فهرست سیاه همین حالا هم مانع دسترسی این شرکت به فناوری‌های پیشرفته و استفاده از آن در زمینه‌های نظامی مد نظر دولت پکن می‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان

آنچه که مایه نگرانی نمایندگان شده این است که تحریم مذکور تنها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - استفاده از فناوری‌هایی را تحریم کرده که برای تولید بر پایه لیتوگرافی‌های ۱۰ نانومتری و پایین‌تر از آن مورد نیاز هستند. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - از نظر آنها تحریم فعلی SMIC ممکن است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - تنها برای نمایش و بر اساس منافع حزبی صورت گرفته باشد اما هزینه آن به قیمت امنیت ملی آمریکا تمام می‌شود.

از طرف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - دیگر SMIC در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - واکنش‌های به قرار گرفتن در لیست مذکور تاکید کرد که این سیاست روی فرایند تحقیق و توسعه آنها و روند پیشرفت شرکت در زمینه لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و نودهای پیشرفته‌تر تاثیر منفی می‌گذارد. با این حال SMIC انتظار ندارد که این تصمیم روی امور مالی و فعالیت‌های آنها در کوتاه مدت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - اثر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بانه استان کردستان - چشمگیری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone