🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18071.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به اشتباه قیمت و رندر پیکسل ۵ را در توییتر افشا کرد

تنها ۲ روز مانده به رونمایی از گوگل پیکسل ۵ و دیگر محصولات جدید گوگل، اکانت رسمی این شرکت قیمت این گوشی و طراحی پیکسل ۵ را افشا کرده است. توییت گوگل که در اکانت ژاپنی ...

تنها ۲ روز مانده به رونمایی از گوگل پیکسل ۵ و دیگر محصولات جدید گوگل، اکانت رسمی این شرکت قیمت این گوشی و طراحی پیکسل ۵ را افشا کرده است.

توییت گوگل که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - در اکانت ژاپنی منتشر شده، جزئیات زیادی را به دست نمی‌دهد اما پشتیبانی پیکسل ۵ از فناوری 5G، طراحی آن و همچنین قیمت این گوشی را تایید می‌کند. این توییت احتمالا ناخواسته منتشر شده چرا که هم اکنون در دسترس نیست و لینک صفحه‌ای که امکان پیش خرید را به  کاربران می‌داد نیز از دسترس خارج شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان

به لطف رندر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - منتشر شده در این توییت می‌توان نگاهی کلی به طراحی پیکسل ۵ داشت که صفحه‌نمایش دارای حفره آن قابل مشاهده است و تصویر پس‌زمینه نیز همانی است که در گذشته فاش شده بود.

نکته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - مهمی که از این توییت مشخص می‌شود این است که قیمت تایید شده پیکسل ۵ در ژاپن ۷۱۰ دلار (۷۴۸۰۰ ین) خواهد بود. برای مقایسه، پیکسل ۴ با قیمت ۸۵۳ دلار (۸۹۹۸۰ ین) عرضه شد و قیمت پیکسل 4a نیز ۴۰۷ دلار است. این قیمت منطقی به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - نظر می‌رسد چرا که شایعه شده قیمت پیکسل ۵ در آمریکا ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خواهد بود.

در تصویر دیگری که از نمونه اولیه‌ پیکسل جدید منتشر شده می‌توان طراحی عجیب - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - و غریب قاب پشتی این گوشی را دید. این قاب دارای طراحی دو رنگ است که یادآور پیکسل نسل اول سال ۲۰۱۶ است. البته به نظر می‌رسد که قسمت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - پایین گوشی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - از شیشه ساخته شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان

در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - حالی منبع انتشار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - عکس گفته که این عکس متعلق به پیکسل ۵ است اما با توجه به اینکه پیکسل ۵ جک هدفون ندارد ولی این نمونه اولیه دارای برش جک ۳.۵ میلی‌متری است، می‌توان حدس زد که این عکس متعلق به پیکسل 4a 5G است چون ظاهرا این مدل از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار است.

گوگل پیکسل ۵ و پیکسل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - 4A 5G روز چهارشنبه ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) در کنار کروم‌کست، بلندگوی Nest Audio و دیگر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - محصولات جدید این شرکت در رویداد گوگل معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone