🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31361.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید آتلوک برای پلتفرم iOS منتشر شد

ماه گذشته بود که مایکروسافت از ارائه آپدیت بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن آتلوک خبر داد. اما در آن زمان مشخص نشد که دقیقا چه روزی کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی مهم را دریافت کنند. تا ...

ماه گذشته بود که مایکروسافت از ارائه آپدیت بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن آتلوک خبر داد. اما در آن زمان مشخص نشد که دقیقا چه روزی کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی مهم را دریافت کنند. تا دسامبر سال گذشته، نسخه جدید آتلوک به شکل بتا در اختیار جمع محدودی از تستر‌ها قرار داشت، اما امروز بالاخره نوبت آن رسیده که همه بتوانند نسخه جدید آتلوک را تجربه کنند.

بیشترین تغییرات آتلوک جدید، در ظاهر و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - رابط کاربری اتفاق افتاده که به محض ورود به اپلیکیشن متوجه آن‌ها می‌شوید. مایکروسافت در طراحی آتلوک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - جدید، یک رابط کاربری کاملا سفید را ترجیح داده که خطی آبی رنگ در بالای تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - به آن تمایز می‌بخشد. نوار آبی بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - صفحه جاییست که می‌توان میان ایمیل‌های «متمرکز» و «سایر» ایمیل‌ها در اینباکس جابجا شد.

بیشترین تغییرات آتلوک جدید در ظاهر و رابط کاربری اتفاق افتاده

اما انیمیشن‌ها و ژست‌های حرکتی هم در این به‌روزرسانی دستخوش تغییراتی شده‌‌اند و حالا موارد جدیدتری را شاهد هستید. ضمن این که آتلوک iOS، حالا شامل آواتار هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - می‌شود تا بتوانید افراد را از دفترچه مخاطبین خود با سرعت بیشتری پیدا کنید. بخش تقویم هم از نو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - طراحی شده تا با سوایپ در آن، سریعا به نقطه‌ای برسید که شما و دوستان‌تان برای قرار ملاقات جای خالی دارید.

نسخه به‌روز شده آتلوک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - برای iOS هم اکنون در اپ استور منتشر شده است که می‌توانید همین حالا آن را دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - کنید. در انتها بد نیست بدانید که حالت تاریک هم برای آتلوک iOS در دست توسعه قرار دارد. ولی متأسفانه در این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر خمام استان گیلان - به‌روزرسانی شاهد آن نیستید و احتمالا باید تا آپدیت‌های بعدی برای دریافت آن منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آوینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
وای خدای من، من مشتری شرکت الو بودم واقعا راضی بودم از خدماتشون! اجاق گاز و فر پادیسان من خیلی چند وقتی بود که دچار مشکل شده بود و خدمات اجرایی شرکت الو برای تعمیر بسیار حرفه ای و عالی بود. خودم از منطقه پارک سردار جنگل در شهر خمام هستم و باید بگم که تعمیر کننده ای که اومده بود لهجه شمال ایران خیلی خوبی داشت و با ارائه خدمات بسیار خوبی تونست مشکل منو حل کنه. به هر کسی که نیاز به تعمیر اجاق گاز و فر داره به شرکت الو پیشنهاد میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone