🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31354.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ماندگارترین‌ها؛ ۸ بازی موبایل که طرفداران نوستالژی باید تجربه کنند

با وجود پرزق‌وبرق‌تر شدن ظاهر بازی‌های امروزی، یک عامل مهم وجود دارد که باعث شده هر از گاهی به سراغ بازی‌های قدیمی برویم؛ خاطرات گذشته. به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، حالا تلفن‌های هوشمند به جایگاهی رسیده‌اند که ...

با وجود پرزق‌وبرق‌تر شدن ظاهر بازی‌های امروزی، یک عامل مهم وجود دارد که باعث شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - هر از گاهی به سراغ بازی‌های قدیمی برویم؛ خاطرات گذشته. به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - حالا تلفن‌های هوشمند به جایگاهی رسیده‌اند که خیلی از این سرگرمی‌های نوستالژی و فراموش نشدنی را می‌توانیم در قالب یک دیوایس کوچک تجربه کنیم.

کافیست گوشی را از جیب درآورده و به شکلی متفاوت‌تر دفتر خاطرات را ورق بزنید. در مطلب پیش‌رو به سراغ همین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - عناوین رفته‌ایم. بازی‌هایی که با دست گذاشتن روی ویژگی‌های خاطره‌انگیز، در کنار ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده سعی کرده‌اند حس نوستالژی مخاطب را نیز قلقلک بدهند. اگر می‌خواهید با این عناوین آشنا شوید، «۸ بازی موبایل که طرفداران نوستالژی باید تجربه کنند» را از دست ندهید.

Prince of Persia: Escape

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آفلاین است

نه سال از آخرین حضور «شاهزاده پارسی» (Prince of Persia) روی پلتفرم‌های خانگی می‌گذرد و Prince of Persia: Escape به عنوان بازسازی اولین قسمت بازی هرچند می‌توانست بیشتر از این‌ها به منبع اصلی وفادار باشد و یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - تجربه بالانس‌تر بین اکشن و پلتفرمینگ ارائه بدهد ولی همین هم برای کسانی که با شاهزاده و ماجراجویی‌هایش خاطره دارند، مرهمی کوتاه‌مدت است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران
نمایی از اولین قسمت پرنس آو پرشیا که سال ۱۹۸۹ منتشر شد.

در عنوان اصلی نقش کاراکتری را داشتید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - که باید از زندان می‌گریخت؛ کنترل او کاملا دست خودتان بود، باید مراقب تله‌ها می‌بودید و در این بین از دست سربازها فرار می‌کردید. پرنس آو پرشیا قدیمی بیشتر یک پلتفرمر کلاسیک بود اما در بازی شاهزاده ایرانی اندروید با اثری رانر طرف هستیم. اینجا شخصیت اصلی خودش می‌دود و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - تنها وقتی به تله‌ها رسیدید باید بپرید.

Captain Tsubasa: Dream Team

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آنلاین است

در کنار بازسازی انیمه کاپیتان سوباسا، Dream Team بهترین هدیه‌ای بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - طرفداران فوتبالیست‌ها در چند ماه گذشته دریافت کردند. KLab با حفظ همان هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - گیم‌پلی کاپیتان سوباساهای قدیمی، یک تجربه امروزی‌تر ارائه داد و اگر بازی با تمام ضعف‌هایش یک اثر ارزشمند خطاب می‌شود، به‌خاطر این است که توانسته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - خاطرات خوب گذشته را به بهترین حالت ممکن دوباره زنده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران
تصویری از Tecmo Cup Football Game، عنوانی فرعی از مجموعه کاپیتان سوباسا که سال ۱۹۹۳ تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - در اروپا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - منتشر شد.

برخلاف بقیه بازی‌های فوتبالی موبایل، Dream Team ترکیبی از سبک نوبتی و فوتبال معمولی است. هنگامی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - که در نقشه حضور دارید و کسی جلوی‌تان قرار نگرفته، می‌توانید بازیکن را آزادانه حرکت داده و او را به سمت دروازه حریف برسانید. اما همینکه فوتبالیست نزدیک به بازیکن رو‌به‌ویی شد، یک بخش دیگر به نمایش درمی‌آید و با انتخاب گزینه‌هایی که دارید باید سعی کنید به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - گل برسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Captain Tsubasa: Dream Team

سازنده: KLab قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - اندروید حجم: 220.5 / 54.61 مگابایت زبان:

Contra Return

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آنلاین است

Contra Return آن‌قدر لحظات خاطره‌انگیز دارد که هر کسی با قسمت‌های قدیمی مجموعه خاطره داشته باشد، زیر بار نوستالژی بازی کمر خم خواهد کرد. بازی دقیقا مشابه کنتراهای دهه ۹۰ است. با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه هستیم که در آن اسلحه خود را به دست می‌گیرید، در مسیری مستقیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - می‌روید و با دشمنان می‌جنگید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران
قسمت اول کنترا سال ۱۹۸۷ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - منتشر شد.

در این میان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می‌توانید اسلحه‌های جدید به دست بیاورید. بهترین تفاوتی که Contra Return با قسمت‌های قبلی دارد، گستردگی بیشتر بازی است. چه برای شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی که تنوع‌شان مبارزات را جذاب‌تر کرده‌ و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - چه طراحی محیط‌ها که در کنار بازسازی منطقه‌های قدیمی، یک سری مرحله‌های جدیدتر با حال و هوایی متفاون نیز حضور دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Garena Contra Returns

سازنده: Garena - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - Online Private قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2300 / 1120 مگابایت زبان:

Langrisser

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آنلاین است

اگرچه Langrisser هیچوقت نتوانست به محبوبیت فایر امبلم هیروز (Fire Emblem Heroes) برسد اما برای طرفداران سبک نقش آفرینی، بازی اثری ماندگار است. عنوانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - باز گذاشتن دست بازیکن برای شخصی‌سازی و تاثیر این ویژگی روی نبردها، نقش آفرینی تاکتیکی را تاکتیکی‌تر از همیشه به تصویر بکشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران
گیم‌پلی قسمت اول Langrisser

در در تمام مرحله‌های بازی باید همه دشمن‌های نقشه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - را با انجام حرکت‌های نوبتی شکست دهید. به‌این صورت که ابتدا بازیکن یا حریف دست به جا‌به‌جایی شخصیت‌هایش می‌زند و بعد نوبت به رقیب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - می‌رسد. در نهایت تیمی که سریع‌تر نیروهایش از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - بین بروند، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - بازی را خواهد باخت.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Langrisser

سازنده: ZlongGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1080 مگابایت زبان:

SEGA Forever

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Sega Forever معدنی طلا برای گیمرهای دهه ۹۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - به‌حساب می‌آید. سگا در قالب این سرویس بازی‌های قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - و محبوب خودش را به تلفن‌های هوشمند آورده و برخلاف امولاتورها که هر کدام مشکلاتی دارند، Sega Forever با بهبودهای گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - و گزینه‌های بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - که در اختیار کاربر قرار می‌دهد توانسته عملکرد بهتری از خودش به جا بگذارد. بین عناوینی که فعلا در قالب Sega Forever منتشر شده‌اند سونیک، Comix - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - Zone، شورش در شهر ۲ (Street of Rage) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - و Crazy Taxi از بازی‌هایی هستند که ارزش تجربه کردن را دارند.

Grand Theft Auto: - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - San Andreas

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آفلاین است

اگرچه سری Grand Theft Auto نسخه به نسخه توانست استانداردهای جدیدی را به وجود بیاورد اما برای بعضی بازیکن‌ها همچنان سن آندریاس (San Andreas) فراموش‌نشدنی‌ترین عنوان سری است. بازی از لحاظ گیم‌پلی عنوانی اکشن سوم شخص/جهان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - باز بوده و داستان شخصی با نام کارل جانسون را روایت می‌کند که بعد از مرگ مادرش به زادگاهش یعنی لوس سانتوس برمی‌گردد تا هم گروه قدیمی‌اش را دوباره راه بیاندازد و هم از راز مرگ مادرش سر در بیاورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Grand Theft Auto: San Andreas

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 2444 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - مگابایت زبان:

Shadowmatic

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آفلاین است

شادوماتیک (Shadowmatic) برخلاف بقیه عناوین لیست ادامه یک بازی کامپیوتری قدیمی نیست و سازنده این‌بار به سراغ یک سرگرمی فیزیکی نوستالژی رفته است؛ به یاد دارید وقتی را که برق‌ها می‌رفت و جلوی شمع دست‌هایمان را حرکت می‌دادیم تا سایه‌ها اشکالی بسازند؟ هسته اصلی گیم‌پلی بازی پیرامون همین ایده می‌چرخد، در هر مرحله از بازی جسم‌هایی به بازیکن داده می‌شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - او باید با چرخش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - آن ها سایه‌هایی با شکل‌های منطقی روی دیوار بسازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Shadowmatic

سازنده: TRIADA Studio قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 410.8 / 285.5 مگابایت زبان:

Max Payne

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

  • بازی آفلاین است

بازی‌های کمی هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - با وجود غیبت طولانی‌شان همچنان در ذهن‌ها باقی بمانند و مکس پین با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - نمایش نیویورکی نوآر، داستانی احساسی و معرفی بعضی از جذاب‌ترین المان‌های صنعت گیم ثابت کرده که تا همیشه می‌تواند یکی از همین عناوین باشد. نسخه موبایل بازی که پورت قسمت اول به حساب می‌آید، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - تغییری نسبت به عنوان اصلی ندارد و سازنده تنها تمام تلاشش را به کار گرفته تا مکس پین را صفحات لمسی هماهنگ کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران

Max Payne Mobile

سازنده: Rockstar Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جویبار استان مازندران - اندروید حجم: 1800 / 1360 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone