🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31376.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معاونت علمی ریاست جمهوری: از تولید رمزارز توسط شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم

«علیرضا دلیری» معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که این سازمان همچنان برای حمایت از ساخت یک ارز مجازی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی ...

«علیرضا دلیری» معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که این سازمان همچنان برای حمایت از ساخت یک ارز مجازی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی دارد و این حمایت را نه در قالب پشتیبانی مالی بلکه در قالب حمایت‌های معنوی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - معرفی می‌کند.

دلیری در حاشیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ضمن تاکید به اهمیت رمز ارزها و آینده دنیا که حول محور بلاکچین می‌چرخد به اظهارات چند ماه پیش خود اشاره می‌کند و می‌گوید که هنوز با هیچ شرکت دانش‌بنیانی به تفاهم نرسیده‌اند و مراحل کار را پیش نبرده‌اند اما در حال رایزنی با برخی شرکت‌ها هستند. او - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - به دیجیاتو می‌گوید:

«معاونت علمی ریاست جمهوری بستر کار را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم می‌کند و این آمادگی را دارد تا از این افراد حمایت‌های معنوی به عمل بیاورد. ما قصد سرمایه‌گذاری مالی و تجاری روی این موضوع را نداریم اما همانطور که می‌دانید ارزهای مجازی مقوله جدیدی در دنیا و کشور ما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - هستند و قوانین و مقررات خاصی دارند که تازه در حال چیده شدن است. ورود به این حوزه برای بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - شرکت‌های دانش‌بنیان ریسک‌پذیر است و برخی از آنها حاضر نیستند که خطرات احتمالی ورود به آن را بپذیرند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان

دلیری با تاکید بر همین موضوع و قوانین پیچیده و مجوزهای لازمه برای فرایند تولید رمز ارز، تاکید دارد که معاونت علمی ریاست جمهوری حاضر است تا حمایت‌های لازم در این باره را برای شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهد و این مسیر ناهموار را برای آنها هموار سازد. او می‌گوید آنها امیدوارند با این نوع حمایت بتوانند شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتری را مجاب به فعالیت و رشد در این حوزه کنند:

«ما با بانک مرکزی و دیگر نهادها روابط خوبی داریم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - و بیشتر به قوانین و اصول وارد شدن به این کار تسلط داریم لذا تصور می‌کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - که کمک و همراهی ما در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - این افراد و شرکت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - می‌تواند به تحقق کار آنها تسریع ببخشد و کاری کند که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - آنها با دستی باز به سوی توسعه ایده‌های خود در زمینه ارز رمزها و حتی تولید یک ارز رمز خاص دست بزنند.»

معاون توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رشت استان گیلان - مدیریت و جذب توسعه معاونت علمی ریاست جمهور می‌گوید که هنوز با شرکت خاصی در این زمینه‌ها به تفاهم نرسیده‌اند و فعلا در حال تحقیق و توسعه پیرامون قوانین ارز رمزها و صحبت کردن با شرکت‌های مختلف در این زمینه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone