🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31352.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی مایکروسافت خبر از خیزش اصلی ترین دشمن ویندوز می دهد

مایکروسافت گزارش سه ماهه مالی دوم سال 2019 (سه ماهه انتهایی سال 2018) را منتشر کرده است. در حالی که بیشتر بخش های این گزارش مثبت به نظر می رسند اما ظاهراً مایکروسافت نگران کروم ...

مایکروسافت گزارش سه ماهه مالی دوم سال 2019 (سه ماهه انتهایی سال 2018) را منتشر کرده است. در حالی که بیشتر بخش های این گزارش مثبت به نظر می رسند اما ظاهراً مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - نگران کروم بوک ها است.

شرکت ساکن ردموند، درآمد 32.5 میلیارد دلار کسب کرده و در آمد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - خالص به 8.4 میلیارد دلار رسیده است. در مقایسه با سال قبل باید اشاره کرد که این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - اعداد 28.9 میلیارد و 7.5 میلیارد دلار بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - به این ترتیب شاهد بهبود درآمدهای مایکروسافت هستیم.

در مقایسه با سال قبل مایکروسافت رشد درآمد 39 درصدی در بخش سرفیس و 8 درصدی در بخش گیمینگ با 64 میلیون کاربر فعال ایکس باکس (در تعطیلات) را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - تجربه کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس

اما بخش نا امید کننده مایکروسافت مربوط به لایسنس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - های ویندوز است. نسخه پرو OEM (نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - پیش نصب شده روی سخت افزار توسط سازنده ها) کاهش در آمد 5 درصدی را تجربه کرده، در حالی که لایسنس های مشتریان هم با 11 درصد افت در آمد روبرو شده است.

مایکروسافت در توجیه این موضوع، بخش پایین رده یا به عبارتی اقتصادی بازار را نکوهش می کند؛ بخشی که می توان به کروم بوک ها نسبت داد. در حالی که در 3 ماهه اخیر سرفیس پرو 6، سرفیس لپتاپ 2، سرفیس استودیو 2 و سرفیس هدفون عرضه شده اند اما انتظار می رود برای عقب نماندن از رقبا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - محصولات اقتصادی مایکروسافت هم روانه بازار شوند. شاید عرضه نسخه جدیدی از سرفیس گو به بهبود شرایط مایکروسافت کمک کند.

یکی از بخش هایی که کمبود آن در مایکروسافت احساس می شود، رده محصولات اقتصادی است. در صورتی که محصولات ارزان قیمتی از جمله لپتاپ های اقتصادی به سبد محصولات مایکروسافت افزوده شوند، می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - بزرگترین ضعف گزارش مالی اخیر را به خوبی پر کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - شاید هم عرضه نسخه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیراز استان فارس - از ویندوز لایت در آینده پاسخ مایکروسافت به سیستم عامل کروم باشد؛ ویندوز 10 سبک تر و با طراحی مینیمال که ویژه دستگاه های اقتصادی طراحی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone