🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31350.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تخم مرغ های ضد سرطان به بازار می آیند

سرطان از آن دسته بیماری هایی است که با وجود پیشرفت قابل توجه علم پزشکی، همچنان صعب العلاج بوده و روند کنترل و درمان آن نیز بسیار هزینه بر خواهد بود. پژوهشگران هم برای کاهش ...

سرطان از آن دسته بیماری هایی است که با وجود پیشرفت قابل توجه علم پزشکی، همچنان صعب العلاج بوده و روند کنترل و درمان آن نیز بسیار هزینه بر خواهد بود. پژوهشگران هم برای کاهش هزینه های درمانی، روشی را ابداع کرده اند که تخم مرغ را به یک داروی ضد سرطان تبدیل می کند.

دانشمندان انگلیسی با تزریق ژن انسان به DNA مرغ، متوجه شدند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - که سفیده تخم مرغ های به دست آمده حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین ضد سرطان بوده و فرآیند مذکور نیز آسیبی به مرغ ها وارد نمی کند. روش جدید در صورت موفقیت عمده، تا 100 برابر ارزان تر از متدهای قبلی تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - پروتئین های ضد سرطان در آزمایشگاه خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان

به گفته محقق ارشد پروژه، پروتئین ها کلاس دارویی خاصی هستند که در بین آنها می توان به انسولین اشاره کرد. استفاده از پروتئین معمولاً برای درمان بیماری هایی به کار می رود که نسبت به درمان با داروهای مولکولی (شیمیایی) مقاوم بوده و با روش های معمول قابل کنترل نیستند.

تولید پروتئین به صورت شیمیایی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - در مقیاس انبوه ممکن نیست

اما تولید پروتئین به صورت شیمیایی و در مقیاس انبوه ممکن نیست؛ به همین خاطر برای تولید پروتئین دارویی به سیستم های زیستی مانند باکتری یا سلول های جدا شده از پستانداران نیاز است که هرکدام نقاط ضعف خود را دارند: استفاده از باکتری برای تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - پروتئین قیمت تمام شده پایینی دارد، اما تولید پروتئین های پیچیده با این روش ممکن نیست. از سوی دیگر استفاده از سلول پستانداران نیز هزینه های بالایی دارد چرا که نیازمند واحد آزمایشگاهی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - شرایط نگهداری ویژه است.

محققان هم برای غلبه بر مشکلات فوق، بهترین راهکار را استفاده از منابع طبیعی تولید پروتئین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - یعنی مرغ های تخم گذار و گاوهای شیرده یافته و در نخستین گام، تخم مرغ را برای تولید پروتئین های مورد نیاز انتخاب کرده اند.

گفتنی است در مرحله اول، محصولات پروژه به سایر محققان فروخته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تالش استان گیلان - می شود و پس از آن در بازار دامپزشکی و برای مقابله با بیماری های دامی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نهایت نیز پروتئین های تولید شده برای استفاده انسانی آماده خواهند شد که احتمالاً در آن زمان با برچسب های «تخم مرغ ضد سرطان» روی بسته بندی های داخل فروشگاه مواجه خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone